Strony

niedziela, 12 czerwca 2016

Sówki i ptaszki rządzą

Nie tylko świeczniki w sowy się u mnie zagościły (fakt, że tylko na chwilkę). Znalazłam grafikę z cudną sówką - bardzo ładnie wyszedł transfer. Kasetka z wkładem - oszczędna w ozdobieniu - sówka sama się broni i zegar, też bez innych ozdobników. 




A ptaszki są na serwetce. Bardzo urokliwa, cudownie się kładzie, można ułożyć wzór, nie widać śladów połączeń. Dla mnie extra. I ładna. 











Niedługo Dzień Ojca. Popularny prezent jak woda toaletowa może mieć oryginalne opakowanie. Pudełko po kieliszku, gruba tektura oklejona czarnym płótnem z wytłaczanym logo - mała metamorfoza i mamy opakowanie prezentu dla taty. 



A wszyscy pewnie lubimy motylki i koty, może ja w odwrotnej kolejności .







I mały serwetnik w róże. 




I duża łubianka. Truskawki, malinki, jeżyny - bardzo apetyczna. 


A Lucyna znów szaleje w pomysłach z wikliny. Tym razem rowerki i pudło-samochód. 






19 komentarzy:

  1. Rewelacja, gustownie i szykownie , podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że wszystko prezentuje się prześlicznie, ale grafika z sową jest obłędna! Zwłaszcza ten zegar wyszedł rewelacyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa jest słodka i nawet sama bez dodatków świetnie się prezentuje :) Dzięki

      Usuń
  3. wspaniała ta łubianka,śliczne zresztą wszystkie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Ala zawsze narobi tysiąc ładnych rzeczy :) Ostatnio widziałam w gazecie wywiad z panią Alą.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad miał być o sklepiku, ale wyszło coś innego :)

      Usuń
  5. Zawsze kiedy tu wpadnę, uśmiech pojawia się na mojej twarzy! Miło i wyjątkowo, lubię tu wracać ! Podziwiam i życzę cudownej środy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie tu u ciebie, kolorowo, pozytywnie i pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne-przepiękne,ale mnie zachwyciły koszyk i kot:)są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowerki i serwetnik mnie urzekły. Piękny, mój styl :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)