Strony

poniedziałek, 15 lutego 2016

Brak pomysłu na tło

Chyba coś za często ostatnio mi brak na coś pomysłów. Albo brak mi czasu, choć może nie do końca prawda, bo były ferie i czasu miałam sporo, ale ... nie będę ukrywać, że sporo mam na głowie przed ślubem. Ale to nie ma związku z tym co robię, więc nie będę się rozpisywać - krótko mój Misiek ubrany od stóp do głowy, ja w proszku. Jeszcze trochę czasu jest, więc myślę, że się wyrobię. Po drodze kiermasz świąteczny i tym powinnam się też zająć, a  i na Babskim Hobby zabawy w prezenty walentynkowo-8marcowo-śwąteczne czyli 3w1 . 
A o co chodzi w tytule postu ? O deseczkę ze słodką scenką - dziewczynka z gąską. Nakleić serwetkę - nie ma sprawy zrobiło się raz dwa i pytanie co dalej. Nie przemyślany temat. Serwetek z łąką, polem, ogrodem multum, ale gdy temat główny już jest to nic nie pasuje do niego. I co zrobić. Tylko improwizować i stwierdzić tak autor ma na myśli i tak ma być. Wyszło jak wyszło. Dziewczynka i gąska same się ratują. Są śliczne. 


Następną zrobię bardziej z głową. 

Też bez pomyślunku zrobiłam sekretarzyk, ale to było szybkie zamówienie i jedynym warunkiem były kwiaty. Akurat przywiozłam nowe serwetki z Cudów i miałam tę na oczach. 




Coś strasznie za mną chodzi kolor różowy, bo wyszła mi taka różowa seria - 

































Trochę jakiś zwierzątek udało się wykleić .






I moje ostatnio ukochane transfery - i sama już domalowuję brzegi (tylko koń jeszcze jest podmalowywany przez koleżankę, ale już obiecuję sobie, że będę sama to robiła). 





Teraz na tapecie już są pisanki. :) 

10 komentarzy:

  1. Miało byc o deseczce a okazuje sie ,ze wysyp prac wszelakich w ilosci hurtowej . Zdolniacha z ciebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to się jakoś tak dzieje, że wykańczam je w jednym czasie. Są robione w różnym czasie. :) Dzięki

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Super, że tu jesteś stałym gościem .

      Usuń
  3. Ale się napracowałaś,piękne prace;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To raczej nie praca tylko zabawa :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne prace, do tego jaka ilość! Dziewczynka z gąską jest tak urocza, że nawet na białej deseczce by się obroniła :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka rzeczywiście jest cudna. Na pewno coś z nią jeszcze zrobię. Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ot tak się nagromadziło :) Dzięki :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)