Strony

piątek, 1 stycznia 2016

Szybkie podsumowanie Starego Roku

Przeglądając obserwowane blogi znalazłam posty podsumowujące rok, który się właśnie parę godzin temu się skończył. 
I ja też postanowiłam przypomnieć sobie co udało mi się stworzyć. Zebrałam to w kolaże. Nie wiem czy to wszystko, ale prawie. 







Nie wiem czy to mało czy dużo, myślę, że jednak mało. Nie był to dla mnie dobry rok jeśli chodzi o moją pasję. Pół roku prawie wyłączone z pracy. Będzie lepiej, mam nadzieję. Czego sobie i wszystkim życzę :)  

18 komentarzy:

  1. O rany zatkało mnie-przepiękne rzeczy zrobiłaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć wydaje mi się, że to mało :)

      Usuń
  2. Mnóstwo wspaniałych prac. Życzę Ci również w tym 2016 roku takiej weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, chociaż lata lecą hiii :)

      Usuń
  3. Myślę, że jednak tych prac jest całkiem sporo. Życzę Ci więcej czasu na swoje pasje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowity rok, wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło by być lepiej, ale nie będę biadolić. :)

      Usuń
  5. To jest mało??? Ja tu widzę mnóstwo wspaniałych i pięknych prac!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na ilość postów 23 w ubiegłym roku, to mało, ale będzie lepiej.

      Usuń
  6. Dla mnie to bardzo dużo wspaniałych prac, szczególnie biorąc pod uwagę, to, że tworzyłaś tylko pół roku :) Pozdrawiam ciepło i życzę kreatywnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i tak powinnam patrzeć, dzięki Kochana :)

      Usuń
  7. A mnie się wydaje, że dużo - a jeśli uważasz, że nie, to nie liczy się ilość, tylko jakość. Zauroczyły mnie prace z ostatniego zdjęcia i szkatułka z różą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jakość jest dla mnie bardzo ważna, w tym roku miałam dwie rzeczy, które mi się nie podobały i te pamiętam bardzo dobrze. :)

      Usuń
  8. Pani Alu, przepiękne prace.
    I na pewno nie jest ich mało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Bardzo dziękuję za odwiedzenie i potrzymanie mnie na duchu :)

      Usuń
  9. Ja nie robię ani planów ani podsumowań.
    Piękne prace stworzyłaś, przepraszam, że tak długo nie zaglądałam.
    Życzę wszelkiej pomyślności, wspaniałych prac i mnóstwo radości przy ich tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, Ty mówisz że to jest mało? Tyle tego, że ja jestem w szoku i jakie ładne :) Fajny pomysł na taki kolaż, przynajmniej można wszystko zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)