Strony

czwartek, 28 stycznia 2016

Brak pomysłu na tytuł posta

Czy Wy też tak czasem macie, że chcecie coś napisać i nie umiecie tego nazwać ? Właściwie mogłabym dać tytuł np. nowe prace i dodać zdjęcia, bo ten blog jest o moim hobby. ale to takie nijakie. Za oknem pochmurnie, ale ciepło, ciepło na dworze, bo w domu automatycznie kaloryfery robią się chłodniejsze i trzeba się ubierać na cebulkę, żeby nie zmarznąć. Nie sprzyja to chęci do twórczej pracy. Kilka prac jednak zrobiłam. 
Klateczka dla Zuzi, 6-cio latki. Dałam ją jako dodatek do prezentu. 






Solenizantka miała tyle atrakcji, że nie wiem czy zauważyła prezent. Zapytam później przy okazji. 
Z myślą o Walentynkach - pudełeczko w serduszka. 





I metamorfoza wieszaczka z PEPCO - biało-brązowy, zmienił kolor i mam nadzieję, że jest teraz ciekawszy. 




Bardzo mi się podoba ta serwetka z czerwono-czarno-białym Paryżem. Na pewno coś jeszcze w nią zrobię. 

Na Facebooku jestem w grupie Kretomania  i sama postanowiłam napisać coś o moich spotkaniach z Grecją i Kretą. I mam drugiego bloga : Kreta jeszcze raz i raz jeszcze. Serdecznie zapraszam. Nie ukrywam, że będą tam dominować zdjęcia, bo mam ich bardzo dużo, ale i coś tam napiszę. 
:)

12 komentarzy:

  1. Ja bym zatytułowała -Jak upchnąć Zuzię w klatce? piękna kolekcja ,wszystko podoba mi sie bardzo poczynajac od klatki a na metamorfozie kończąc .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzię trudno upchnąć, ale jest tak gibka, że może ;) Dzięki :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się pudełeczko i wieszaczek w nowej wersji :) Klateczka też jest bardzo fajna :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj marzy się już cieplutko, oj marzy. Dzięki :)

      Usuń
  3. Śliczne prace - zwłaszcza serduszkowe pudełko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pudełku serwetka broni się sama za siebie :) Dzięki Aga :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne prace, ale wieszaczek mnie najbardziej zauroczył. Przepiękna ta serwetka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja teraz faworytka. Ciekawa kolorystyka i fajnie pokazana ulica Paryża :)

      Usuń
  5. Piękne rzeczy zrobiłaś! To serduszkowe pudełko jest niesamowite. Klatka z ptaszkami bardzo mi się podoba. Fajnie ją wyplotłaś i przytulnie urządziłaś w środku:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klatka robiona trochę w pośpiechu, bo nie mogłam się zdecydować czy 6-latka się ucieszy z takiego dodatku do prezentu.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się wciąż coś u mnie podoba . Dzięki

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)