Strony

wtorek, 1 grudnia 2015

Kilka przedświątecznych prac

Święta tuż, tuż trzeba już... brać się do roboty ;)
I się wzięłam, ale czasu mi brak, a jeśli go już znajdę to coś wyskakuje . Parę rzeczy jednak udało mi się zrobić. 

Chustecznik dla starszej pani w moją ulubioną serwetkę.



Coś dla fanów "Gwiezdnych wojen" 



Trochę świąteczna, ale chyba pasuje na cały rok. 




Ptaszki zimowe, miły dodatek na świąteczny stół.


Trochę lata w zimie ;)




I nadal lato. 




Bombka na zamówienie - środek udekorowany przez Klaudię, ja podoklejałam ozdoby. 



Są już deseczki na drzwi, ale czekają na wykończenie i dekorację. Pokażę później. :) 

I zapraszam na candy ;) 

16 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nadal Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Dzieje się dzieje , widać że goracy okres się zaczął. Motyw z ptaszkami zdecydowanie mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugi wazonik, pierwszy był mniejszy, ale trach i było po ptakach, aż mi się zły zakręciły. Też lubię ten komplecik. Dzięki.

      Usuń
  3. Różne, no i piękne są wszystkie Twe prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj staram się staram, żeby się działo :)

      Usuń
  4. Piękne są Twoje prace i wcale nie jest ich tak mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz mnie, jest ich o wiele mniej niż bym chciała :)

      Usuń
  5. Pani Ala nieźle się napracowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te różane motywy ,noi Gwiezdne wojny też fantastycznie się prezentują :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.

    Prowadzi Pani jakis poradnik? A moze moglabym prosic o pomoc, rady w zrobieniu czegos wyjatkowego, ale i prostego na swieta? Chcialabym stworzyc unikatowy prezent, moze nawet kilka.

    Bardzo prosze o jakakolwiek odpowiedz :)
    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mogłabym prosic o link do strony gdzie mozna by kupic podobne cuda, to tez bym serdecznie prosila.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)