Strony

piątek, 25 grudnia 2015

I znów święta

Tak szybko przyszły te święta, że ... 

Życzę Wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku (bo znów nie będę czasowa i zapomnę) 


Do końca miałam sporo pracy przy świątecznych prezentach. Sama nie wiem, co robiłam. Na pewno klatki z ptaszkami, które cieszyły się dużym wzięciem. 






















Tylko przez to, że się śpieszyłam i nie miałam czasu na dokupienie ozdób, klateczki były do siebie podobne. Teraz będą bardziej dopracowane (o ile pani Lucyna będzie chciała je jeszcze robić, bo jeśli nie, to będę musiała sama się nauczyć) . 


Kocie czarne oczy tak się podobały, że jeszcze dwa pudełka zrobiłam .
















Jak się dobrze przyjrzycie różnią się wielkością oczu kota :) 



Ozdobiłam kota z płyty mdf i dwie sowy, ale tylko jedną sfotografowałam. 

















Jeszcze trochę dziwny serwetnik, ale po zrobieniu okazał się fajny. 

















Mam jeszcze dwie prace zaczęte, no i nie skończyłam i może nie skończę w tym roku, ale podobno trzeba mieć coś w zapasie na nowy rok. 
A jeszcze w między czasie była wymianka prezentów na Babskim Hobby, ale jeszcze nie można pokazać co się zrobiło. 

Jutro drugi dzień świąt i mam wolne od rodziny i zamierzam porobić coś dla przyjemności . Oczywiście się pochwalę . 

Dobrego drugiego dnia świętowania . 

10 komentarzy:

  1. Radosnych i owocnych swiąt zatem i wielu inspiracji w 2016 roku życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia, inspiracje się przydadzą :)

      Usuń
  2. Piękne są te klatk i kotki i pudełeczka.Miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klatki cieszą oko, koty są niesamowite (a raczej ich oczy) :) Dzięki i wzajemnie.

      Usuń
  3. Cudne dekoracje! Zdrowych, wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje może nie są powalające, ale cieszą oko. Dzięki

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż może ten rok nie był (a końcówka na pewno) jakiś specjalnie powalający. :)

      Usuń
  5. śliczne prace :) te klatki są super! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, klatki są taką odskocznią , fajnie, że się podobają :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)