Strony

środa, 11 lutego 2015

Post pisany przy czekoladzie

Dziś wieczorem odstawiłam wszelkie prace. Nie dałabym rady - ani myśleć ani robić. Zmęczenie wzięło górę. I już miałam iść spać, a tu w telewizji "Czekolada" i akurat w szafce też czekolada do picia. I zrobiło się tak słodko. I do tego odświeżacz powietrza o waniliowo-czekoladowym zapachu. Bardzo lubię ten film i czekoladę. I nie śpię. 
Mam za sobą kilka zarwanych nocy i niestety przed sobą pewnie drugie tyle. Tak to jest jak się pracuje na dwóch etatach. A nawet trzech, bo decoupage oprócz hobby jest pracą. I to tą, którą lubię najbardziej. 
Dostałam do zrobienia dwie osłonki w kształcie muszli. Pościerane, wyblakłe. Miałam je udekorować w coś związanego z morzem. Brałam do ręki serwetki z łodziami, latarnią morską, przeważnie niebieskie o różnym odcieniu i nie widziałam ich na tych osłonkach. I wybrałam w końcu piasek - 





   
Ciekawa jestem co na to powie właścicielka, bo były przekazane przez kogoś. 

Walentynki już za pasem. Zrobiłam walentynkowy słoiczek na miłosne wyznania. Córka mnie poprosiła. Ciekawe ile czasu wymyślała te 100 powodów. 


Dokończyłam szafkę na klucze. Coś mi z nią nie szło, ale w końcu jest. 



Nie jestem nią zachwycona, ale pojemnik na karteczki i długopisy wyszedł mi fajnie. 




Skończyłam i wysłałam serducho na wymiankę walentynkową, ale pokażę je później jak adresatka je otrzyma. Są i inne i nie koniecznie na Walentynki. :) 

26 komentarzy:

  1. Alu u Ciebie jak zwykle praca wre :) Tyle wspaniałych rzeczy powstało, osłonki wg mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wre, ale nie tak jak zawsze. Czasami trzeba mnie mocno kapnąć :)

      Usuń
  2. Cudownie ozdobiłaś muszle!:) właścicielka napewno będzie zachwycona tak jak i ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie odebrała, ale myślę, że się spodobają. To już któraś rzecz jaką u mnie zamawia i nie zgłaszała pretensji. Szkoda tylko, że ktoś między nami pośredniczy, bo może jakbym z nią porozmawiała osobiście wyszło by lepiej. :)

      Usuń
  3. Szafeczka na klucze piękna i reszta rzeczy też :-)))Słoik pomysłowy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafeczka rodziła się w bólach, ale wykończenie ją uratowało . Słoik miał być z Kubusiem na mały miodzik, a wyszedł na co innego. :)

      Usuń
  4. czesc kochanie,postaraj sie pospac troche wiecej!!!!
    Sloik bardzo fajny pomysl a muszelki wygladaja jak prawdziwe!!! Ty zawsze masz jakies extra pomysly!!!
    Buziaki,ciao.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły chodzą mi po głowie, ale ostatnio leń mi zagradza im drogę. Może pośpię w sobotę, ale tylko może. Jak tam kursy? :)

      Usuń
  5. Tyle prac, że nie jedna noc faktycznie poszła w niepamięć, dobrze, że taką czekoladą można się podratować :-)
    Ja dzisiaj urządzam sobie czekoladkowy dzień, bom nie pączkowa.
    Bardzo mi się podoba pomysł ze słoiczkiem, może i ja się jeszcze przyłożę i wyszykuję takie 100 powodów dla mojego M :-) zainspirowałaś mnie :-)
    Smacznego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pączki zjedzone w ilościach nieprzyzwoitych. Z prawdziwą przyjemnością wieczorem wbiję zęby w słonego kotleta schabowego :) Ale i film i czekolada były pyszne :)

      Usuń
  6. Wszystkie prace są świetne. Skrzynka idealnie wpasowałaby się w komódkę, którą kiedyś ozdobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna serwetka i pasująca do wielu wnętrz. I prawie każda rzecz nią ozdobiona fajnie wygląda :)

      Usuń
  7. najbardziej urzeka mnie taki słoloiczek,świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomysł mojej córci. Ciekawe czy chłopak ma codziennie czytać po jednym z powodów? No to 100 dnia ma zajętych :)

      Usuń
  8. Ach, jakiż wspaniały pomysł z tym słoiczkiem! Gratuluję kreatywnej Córki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara się, bo zdolny z niej leniuszek :)

      Usuń
  9. Urzekła mnie muszla , pomysłowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozdobiłam je serwetką, ale dla siebie tylko bym ją pomalowała :)

      Usuń
  10. osłonki z tą serwetką prezentują się świetnie, słoiczek to super pomysł na prezent a klucznik i pojemnik też bardzo mi się podobają :) życzę dużo sił i chwil relaksu przy czekoladzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia relaksu. Bardzo mi się przydadzą. :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale bywało lepiej. Zmęczenie nie jest dobrym doradcą :)

      Usuń
  12. Alu ... wszystkie prace piękne lecz najbardziej urzekła mnie muszla .. ślicznie wygląda . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiem czy właścicielce się podoba, bo pojechała do sanatorium i nie odebrała ich jeszcze.

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)