Strony

niedziela, 22 lutego 2015

Oskarowa noc i skrzyneczka nocy

Siedzę jak co roku i oglądam Oskary. To już tradycja. Sama nie wiem po co, bo niestety nie mam pamięci do nazwisk aktorów i jak nie zobaczę podpisu lub mi nie powiedzą kto to jest, to nie wiem kogo widzę. Oczywiście wmawiam sobie, że pamiętanie takich rzeczy to zaśmiecanie pamięci, ale przyczyna tkwi pewnie gdzieś w zakamarkach mojej głowy. Za to moja córka wie o nich wszystko lub prawie wszystko, ogląda prawie wszystkie filmy i teraz podpowiada i komentuje . I wiem wszystko. 
Z przyjemnością oglądam kreacje, które wyglądają fantastycznie na aktorkach . 
Neil Patrick Harris, który w tym roku prowadzi galę jest mi znany z dwóch seriali - "Jak poznałem waszą matkę" i "Doogie Howser, lekarz medycyny" .  Facet ma 41 lat, a sylwetkę nastolatka. Jak na razie fajnie prowadzi galę. 
A w niedzielę skończyłam skrzyneczkę na klucze i z drżeniem czekam co powie jej zamawiająca. Ma wisieć pomiędzy dwoma czarnymi maskami. Dużo bejcy - mahoń, jasny mahoń, ciemna wiśnia i heban. I wydruki masek. 





Mimo, że szafka się świeci, to lakier był matowy. Widocznie z bejcą tak się świeci. To łączenie kolorów bejcy bardzo mi się podobało. Szkoda tylko, że drewno na którym pracujemy nie jest idealne, wyłazi klej, są odbarwienia. O!!!! "Ida" ma Oskara !  . Żałuję, że zamiast lakierować nie pociągnęłam powierzchni woskiem. Matowym. Może wtedy nie świeciło by się tak okrutnie (jak na mat) . 
W tym tygodniu biorę na tapetę - dwa chusteczniki i to ozdobione tapetą ! Sama jestem ciekawa czy mi się to uda. Tapeta winylowa. No ale klient nasz pan. Musi wyjść dobrze.  
Dobrego poranka i całego tygodnia :) 

12 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna skrzyneczka! Będzie stanowiła piękny komplet z maskami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, że trafiłam w 10. Tego właśnie oczekiwała klientka. Uff, kamień z serca :)

      Usuń
  2. Fajna skrzyneczka Alu wyszła i ciekawe wydruki dodałaś ... mi się podoba . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobała bez wydruków, ale dodanie ich nie zaszkodziło jej.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje. Ja bardzo lubię stosować bejcę i lakieruję ją zazwyczaj jedną warstwą lakieru - bo taki efekt najbardziej mi się podoba. Wcale się tak bardzo nie błyszczy Twoja skrzynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście po nocy już mi się wydawała taka błyszcząca. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny kolor wyszedł z tych kilku bejc a i mnie też wydaje się że aż tak lakier nie świeci się .A może trochę przeszlifować i wosk ? Ciekawa jestem efektu z tapetą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk miałam tylko kolorowy i też ciemny, więc już się bałam przedobrzyć. Co do tapety, to też jestem ciekawa. :)

      Usuń
  5. mnie sie podoba,szkoda że nie ma więcej takich oskarowych imprez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię pospacerować po czerwonym dywanie :)

      Usuń
  6. intrygująca skrzyneczka, czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja jako jednostka totalnie pozbawiona zmysłu artystycznego mogę jedynie westchnąć z zachwytem!
    Z rozkoszą dołączam do obserwujacych:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)