Strony

niedziela, 25 stycznia 2015

Zapracowany pół-styczeń

Jak przypuszczałam ten wyjazdowy tydzień odbił się 
na pracy w sklepiku, a to dlatego, że nie skończyłam inwentaryzacji  i  trzeba było szybko nadrobić braki. Dobrze, że mam super klientki i jedna z nich Klaudia poświęciła klika godzin żeby mi pomóc. I raz dwa skończyłam . 
Dobrze, że są ferie. Prawie nikt nie przychodzi, zarobek żaden, ale mogłam się zająć sprzątaniem, chowaniem choinek, bombek (kupowałam przed świętami, a potem okazało się, że na pawlaczu mam ich trochę i trochę - nic nie kupię na święta w tym roku). Postanowiłam wystawić wszystkie drewniane, nie ozdobione rzeczy na sklep, więc musiałam też coś pozmieniać w wystroju. 
I dałam się namówić koleżance z BH Dorocie na wystawienie serwetek do sprzedaży na FB. 
Ponieważ robiłam to po raz pierwszy udało mi się popełnić kilka błędów. Wystawiałam te serwetki, które miałam w paczkach, ale ich nie przeliczyłam i jednych miałam więcej, a innych mniej. I nie przypuszczałam, że odzew będzie tak natychmiastowy i tak liczny. To prawda, że miałam serwetki stare, niektóre kupione 5 lat temu, więc niekiedy unikatowe. 
Zrobiłam sobie tabelkę i tu drugi błąd, bo rozdzielałam nazwiskami, więc sięgałam do jednej paczki kilka razy, a powinnam podliczyć ile serwetek z danej paczki i dopiero rozdzielać na nazwiska. Znów pomogła mi niezawodna w pomocy Grażynka (ta od cudnych obrazów) z córką.

Samo pakowanie i latanie na pocztę to już sama przyjemność. 

Oj długo się na to już nie skuszę. Dobrze, że nie przyszło mi do głowy wystawie pojedynczych serwetek, bo miesiąc było by za mało. Nazbierało ich się kilka tysięcy. Tych teraz było ponad tysiąc. 

Mam sporo, a nawet bardzo sporo pracy księgowej. Koniec roku i pierwsze sprawozdania do US. Czasami noc za krótka. 
Oczywiście zapomniałam o zrobieniu skrzyneczki po winie. Miałam nadać się charakter szkatułki na biżuterię. Zamawiająca całe szczęście przypomniała w porę i powstało takie pudło. 



   
Jakbym pamiętała to bym go więcej dopieściła. ;(

Teraz w przerwach między jednym księgowaniem a drugim robię serducho na wymiankę na BH. Muszę się przyłożyć, bo osoba, którą wylosowałam tworzy cudne rzeczy. 
Zaraz kończy się "Kawa na ławę" i biorę się do pracy. Księgowej niestety. 
Miłej niedzieli i niemniej miłego tygodnia. :) 

21 komentarzy:

  1. Alu, jaka urocza skrzyneczka, pięknie wygląda. Pracuj, pracuj, a pieniążki zarobione na dekupaż wydaj :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Drewlandia zarobiła parę groszy (wspólne zamówienie z Doti) a i Cuda Niewidy coś na tym zyskają, kupiłam preparat do transferów, podobno dobry

      Usuń
  2. nie wiedziałam, że wyprzedajesz serwetki, może znalazłabym coś dla siebie :(((
    bardzo piękna skrzyneczka!
    powodzenia w księgowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze i Ty Brutusie ;) Jak czegoś szukasz to daj znać - podasz kolor, co ma na nich być i podeślę Ci to co mam. :)

      Usuń
  3. Skrzyneczka rewelacyjna:) ja tez zaczęłam stawiac pierwsze kroki w tej dziedzinie ,ale do Twojego mistrzostwa mi daleko:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też daleko do mistrzyń w tym rękodziele, ale podpatruję i uczę się wytrwale, tyle że czasu trochę mało :)

      Usuń
  4. Super Alu ta skrzyneczka ... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, naprawdę robiłam ją w rekordowym tempie , ale serwetka broni się sama. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ładne, bo serwetka ładna. Poprawne. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Trochę miałam obiekcji, czy się nadaje na biżuterię i dlatego wyścieliłam ją filcem.

      Usuń
  7. Bardzo lubię tę serwetkę.Dzięki niej wykonałaś elegancką skrzynkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Masz rację. Serwetka jest super i cokolwiek się nią ozdobi wygląda ślicznie :)

      Usuń
  8. Pięknie tworzysz i opowiadasz! skrzyneczka śliczna! Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi . Dzięki za odwiedziny i za candy :)

      Usuń
  9. Skrzyneczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo, że jak twierdzisz nie dopieszczone, to wg mnie jest rewelacyjne, a pomysł z delikatną koronką super!

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)