Strony

czwartek, 25 grudnia 2014

Święta , święta ... i zaraz po


Ta choinka po modyfikacji już od ubiegłego roku towarzyszy mi w Święta. 

Wszystkim Znajomym blogowym - Wesołych Świąt , aby dobra aura Świąt Bożego Narodzenia była z Wami przez cały nowy 2015 rok. 

Te życzenia napisała mi klientka i bardzo (tak jak i jej) mi się spodobały. Myślę, że oddają wszystko co można życzyć.

Niestety okres przedświąteczny dał mi popalić. Kolejne przeziębienie i niestety antybiotyk. Oczywiście o żadnym leżeniu w łóżku nie mogło być mowy. Za dużo klientów, jeszcze jakieś prace do wykończenia czy zrobienia. 
A to trzeba prezent dla koleżanki, to znów serducha dla dzieciaków. Chciałam też coś dla siebie, ale nie dało rady. Wpadła jeszcze Halina i zrobiła kilka stroików. 

To deseczki na drzwi. Bardzo fajny i niezobowiązujący  prezent dla idących na Wigilię. 


Serducha dla dzieciaków . 








Lusterko na prezent dla córki koleżanki :) 


Skrzyneczka dla koleżanki na klasową Wigilię. 



A to prezenty na świąteczną wymiankę w Babskim Hobby.



Skrzyneczka na klucze , z której nie jestem do końca zadowolona. Czegoś mi brakuje. 



Stroiki - 













































Chyba było ich więcej, ale zdjęć nie zrobiłam. Nie wiem czemu. Chyba zmęczenie. 

Zrobiłam kupioną drewnianą choineczkę . Miała zostać w sklepie, ale poszła do ludzi. Bardzo mi się podobała i na pewno w przyszłym roku od nich zacznę . 



I ostatnie karteczki . 










W sklepiku pusto. I nie ma czasu na zrobienie nowych pudełeczek, skrzyneczek. A dostałam cztery fajne po winach (w rewanżu mam jedną zrobić na biżuterię) . 
Zaraz po niedzieli trzeba zrobić inwentaryzację, a 5-go stycznia na tydzień będę w Zakopanem. Obiecuję śliczne zdjęcia zimowej stolicy Polski. 
Miłego świętowania drugiego dnia Świąt.  My - Misiek i Olcia idziemy do kina na Hobbita. :) 

18 komentarzy:

  1. Πανέμορφες οι γιορτινές δημιουργές σου,Ali!
    Καλά Χριστούγεννα καί καλές γιορτές!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Σας ευχαριστώ. Τα έργα σας είναι επίσης όμορφο. :))

      Usuń
  2. Bardzo piękne i różnorodne są Twoje prace, podziwiam i zazdroszczę talentu. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tam talent, ot trochę wyobraźni. Dzięki Elu. Twoje prace są też różnorodne i śliczne :)

      Usuń
  3. Radosnego świętowania i wszystkiego dobrego w pokryty białym puchem drugi dzień Bożego Narodzenia! :-)
    a prace są wspaniałe, szczegolnie te choineczki, i na prawdę miałaś "gorąco" przed świętami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka naprawdę fajna i gdybym się bardziej przyłożyła wyszła by super, a tak .. koń miał uciętą głowę. W następne będzie lepiej.

      Usuń
  4. Pozdrawiam światecznie , zauroczyły mnie deseczki na drzwi i choinki - ta zaprzęgiem prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deseczki były hitem. Ta za zaprzęgiem była dla mojej przyjaciółki. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Te robione dla dzieciaków i to znajomych i robione z sercem :)

      Usuń
  6. Śliczne prace ... ale najbardziej urzekła mnie choinka . Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2015.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba. Muszę odwiedzić sklep gdzie ją kupiłam i nabyć kilka na zapas :)

      Usuń
  7. bardzo fajne rzeczy :) podoba mi się bardzo lusterko i skrzynka na klucze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusterko jeszcze jedno mam i już myślę jak go zrobić :)

      Usuń
  8. W sumie prawda - święta, święta itd. A przed nami Nowy Rok, więc życzę Ci spełnienia zamierzeń, wielu pomysłów oraz wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mówią, że dobrze, że rok 2014 się kończy i liczą na 2015, bo mam być lepszy. I ja też :)

      Usuń
  9. Mnóstwo ciekawych pomysłów i czasu na ich realizację oraz najważniejszego - zdrowia życzę w Nowym 2015 Roku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam taką nadzieję, a zdrowie się przyda ogromnie . :) Tobie też tego życzę .

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)