Strony

czwartek, 11 grudnia 2014

Robiłyśmy razem

Przed świętami spotkałam się z paniami pokazać im jak wyglądają i czym się robi spękania. Na razie jednoskładnikowe, bo trochę u mnie nie ma zimą warunków na ambitniejsze prace. Pokazałam na swojej pracy jak nie wychodzą spękania dwuskładnikowe. Preparat był za gęsty, podsuszyłam suszarką i nie wyszło. Ich prace wyszły, bardzo ładnie i najważniejsze, że się spodobało, bo kupiły preparat. 






Młodsze panie przyszły zrobić kartki do szkoły na konkurs. Poprosiłam Klaudię (tę od kartek) o pomoc, bo wszystkie akcesoria, materiały ma ona (a jak ja potrzebuję to znosi mi co nie co :) . Przyszła biedna, przeziębiona, ale obiecała i dzielnie pomagała dziewczynom. Z tego co wiem prawie wszyscy w szkole robili kartki (i nie tylko w tej szkole) . Jedni takie na odczep się, innym pomagali rodzice (czytaj mamy) ale większość robiła je samodzielnie. 

A nasze panny zrobiły takie - 





Trochę przypominają te, które robi Klaudia, ale to tylko dlatego, że materiały są z jednego źródła. Prace były samodzielne oprócz przypalania papieru zapalniczką, co ja robiłam. 
Po dwóch dniach przyszła jeszcze Zosia, bardzo zdolna bestyjka, która chciała trochę zwalić robotę na mnie, ale się nie dałam (naprawdę nie mam czasu) . Znalazłam tylko jakieś ozdoby, coś dałam do wycięcia z gazety. Zdjęcia nie zrobiłam, bo czymś się zajęłam, potem ktoś przyszedł - kartka była brokatowa - niebiesko-biała. Ładnie jej wyszła.

A to nowe kartki - tym razem ja je zarekwirowałam i wysyłam je do rodziny .
 Pierwsza jest mojej roboty - dla żony brata ciotecznego na imieniny. 











I po raz trzeci słoik-domek. Na zamówienie z FB . 

















Dziś przyszła Halina i zrobiła kilka stroików na świąteczny stół. Uf jak to dobrze, bo sporo osób się pytało czy będą . 
Zdjęcia jutro, bo skończyła późno i zmęczenie wzięło górę. :)

12 komentarzy:

  1. Jejku ,ale mi sie podoba ten słoik .... Alu to serwetka zwykła czy coś z ryżowej serii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryżowa z drewlandia.com.pl - bardzo fajnie się robi na okrągłym, bo daje wrażenie przechodzenia .

      Usuń
    2. Dzięki bardzo .... jak ja dawno '' nie byłam" w Drewlandii :)

      Usuń
    3. A ja się przekonałam, że ich produkty są najlepsze. Jeśli się coś zdarzy przysyłają nowe i nie każą zwracać starych. Drewna nie trzeba dodatkowo szlifować, jest gładkie, ślicznie bierze farbę.

      Usuń
  2. Twoje słoiki są po prostu świetne;) Skrzyneczka ma bardzo ładne spękania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dwie skrzyneczki, ale jedna ma zapożyczone kwiatki od drugiej. Spękania małe, bo taki był preparat - na małych rzeczach duże spękania jednoskładnikowe źle wyglądają.

      Usuń
  3. Πανέμορφο τό κουτί σου φίλη μου!!
    Πολύ καλό τό κρακελέ σου!!
    Μού άρεσαν οι καρτούλες σου!!
    Καταπληκτική δουλειά!!
    Καλό Σ/Κ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię właśnie taki efekt jak Tobie wyszedł z jednoskładnikowca.
    A kartkowanie to dla mnie kompletnie nieznane rewiry.
    Dlatego zawsze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olinta to nie moje dziełka - dwie panie od czasu do czasu przychodzą nauczyć się czegoś nowego :) Powiem im. Kartki są bardzo podobne do decoupage - mamy materiał i musimy go tak pokazać, żeby był w temacie i się podobał. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Powtórzę paniom :) Dzięki w ich imieniu :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)