Strony

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Chyba opanowały nas już święta

Okazało się, że do Świąt już niedużo czasu. Zaczynam być już zmęczona, a jeszcze tyle prac do wykończenia. I praca i koniec roku. Przeniosę chyba Święta na lipca. ;) 

W dalszym ciągu robię bombki i chyba te pochowam do pudełek , bo chcę coś mieć na kiermasz, a tak jak wieszam to dzień, dwa i już ich nie ma. 




Może dlatego, że są stosunkowo tanie ? 

Karteczek też ubywa i jednocześnie przybywa. 











Zrobiłam kilka rzeczy w decoupage - 

- pudełeczko z kotem w zielone grochy


Pojemnik na ołówki , taki popękany (nie miał być zupełnie taki, ale...) 



Wesoła drużyna w drodze na imprezkę :) 



I listownik (chyba też może być prezent dla faceta na jego papierki) :) 












Ale to nie to powinnam robić, to takie skoki w bok :) 



20 komentarzy:

  1. Good morning!!!Your christmas decoupage creations are very beautiful!!
    I also like your Christmas cards and the wooden box!
    Have a happy December!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Σας ευχαριστώ. Τα έργα σας είναι υπέροχο χριστουγεννιάτικο πάρα πολύ. Χαιρετισμοί.

      Usuń
  2. Wszystkie prace bardzo ładne. Dobrze, że bombki ubywają bo to oznacza, że się podobają;) Listownik jest pięknie postarzony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na święta chce się coś zmienić na choince. Wystarczy kilka bombek, każda inna i już coś nowego. :) Dzięki .

      Usuń
  3. Bardzo ładne prace, a listownik rzeczywiście dla pana idealny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla faceta trudno jest coś fajnego zrobić i jak jest okazja, bo serwetka do tego skłania, trzeba wykorzystać. :)

      Usuń
  4. Buongiorno
    brava,brava.
    Baci,baci.......ciao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ti bacio, troppo. Dimenticate di accendere wifi al telefono e abbiamo sentito non molto tempo fa. Preparatevi ora per l'arrivo. Baci.

      Usuń
  5. Wszystkie prace śliczne bez wyjątku .

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie piękne, że wcale mnie dziwi, że tak szybko znikają:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się, że znikają. To tak jakbym była w wielu domach na święta. :)

      Usuń
  7. Bombki ładniusie i nic dziwnego,że cieszą się powodzeniem.Listownik paryski przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe,tanie i niejednej osobie umilą święta. Listownik zrobiony trochę bez przekonania, ale wyszedł nieźle :)

      Usuń
  8. Piękne bombeczki, więc znikają szybko. Listownik rzeczywiście może być "męski" ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facetom też się coś należy, a znam osobiście takich, którzy stawiają takie rzeczy na biurku :) Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń
  9. Ileż ja pięknych rzeczy znowu przegapiłam, ale nie mam czasu na nic.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci spokojnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu mam wszystkim brakuje, a mnie w tym roku też pomocy i teraz gonię w piętkę :)

      Usuń
  10. Witam
    Nareszcie miałam chwilkę czasu aby zajrzeć tu do Ciebie. Poznałyśmy się na kiermaszu w Legionowie, to ta gaduła z krótkimi włosami w zielonych okularach. A moja koleżanka stała ze swoim stoiskiem za Wami. No, to tyle wyjaśnień. Obejrzałam sobie Twoje prace, śliczne.
    Zapraszam do siebie www.dociaklocia.blogspot.com
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że poznaję i bardzo mi miło. Odwiedziłam Twojego bloga i bardzo chętnie będę do Ciebie wpadać. :) Obraz wyciągnięty z lamusa świetny :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)