Strony

sobota, 15 listopada 2014

Wakacyjne zaległości

W końcu udało mi się ogarnąć i skończyłam dwie zamówione latem prace - skrzynkę po piwie Żywiec i konewkę. Obie panie były bardzo wyrozumiałe - grzecznie od czasu do czasu pytały się, co z ich pracami. Wyjątkowo te prace mi się ślimaczyły. Pomalowałam i odstawiłam. Wybrałam serwetki, ale tylko na skrzynkę.





Czwartej serwetki nie mogłam znaleźć, ale jej jest najmniej więc... 

 I znów odstawiłam. 

W końcu na FB zobaczyłam świetną serwetkę na konewkę. Oczywiście w Cudach Niewidach.
 Złożyłam zamówienie i zabrałam się za skrzynkę, bo obiecałam sobie, że najpierw ją zrobię. I chyba dobrze zrobiłam, bo konewkę zrobiłam jednego wieczoru, a ze skrzynką bawiłam się z dwa tygodnie, albo i lepiej. 

Najpierw okazało się, że serwetkę na wieko mam tylko jedną (chatę na wsi), więc nie wystarczy. Szybko dobrałam coś pokrewnego i tego samego koloru i odcieniu - gęsi. Przód i tył też miałam w oczach (tzn. serwetki miałam na widoku) - polowanie . Pozostały boki i tu nie mogłam znaleźć czegoś co by pasowało. 

I skrzyneczka znów poszła na półkę. 

Naszukałam się tej serwetki pasującej  - mam troszkę za dużo serwetek, mimo, że latem zostały poukładane tematycznie. Najfajniejsze jest pudło - różne - tam można szukać i tydzień. Ale znalazłam i skrzynka skończona. 

I przyszła pora na konewkę. Wiedziałam, że ta serwetka będzie świetna to tego co chciałam zrobić. Właściwie to użyłam dwóch serwetek. Na górę tą :

  
A na boki konewki ta, która mi wpadła w oko i już nie chciała wyjść - 


Ot przyjechali do kawiarni rowerami, które odstawili pod okno kamieniczki przy straganie z kwiatami. 

A oto prace :









Patrząc na zdjęcia serwetek robione przez fachowców widać jak moim daleko to przynajmniej poprawnych. Ach ! 

Konewka zagarnęła moje serce. Kupiłam ją specjalnie pod to zamówienie. Ciekła, więc poprosiłam znajomego, żeby ją polutował. Udało mu się. Można lać w nią wodę. Może uda mi się dostać taką samą to zrobię taką samą dla siebie. 

Skrzyneczka podoba się bardzo mojej klientce - koleżance Grażynie i chyba jej zrobię podobną, tylko serwetkę w chatę muszę nabyć. 

Zdjęcia serwetek ściągnęłam ze strony Cudów Niewidów (mam nadzieję, że Pan Robert nie będzie miał mi za złe).

Dziś wybory. Życzę wszystkim, żebyśmy wybrali dobrze. 
Dobranoc i miłego dnia :)  

24 komentarze:

  1. Konewkę widziałam już na fb. Zrobiła na mnie wrażenie! Skrzynka też świetna. Zrobiłam tą serwetką latem chustecznik, trochę się bałam, ale efekt był super. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka jest naprawdę świetna, daje duże możliwości. :)

      Usuń
  2. Ślicznie skomponowałaś całość , a serwetki co chwila pokazują się tak piękne że chciałoby się je wszystkie mieć :) miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetkami można "utkać" naprawdę obraz. I chyba o to chodzi :)

      Usuń
  3. Wow .. przepiękne prace.
    Konewka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam teraz takiej konewki dla siebie, bo zakochałam się w tej, ale już poszła do ludzi :)

      Usuń
  4. Pudełko z tymi planami 3D jest bardzo fajne, szczególnie podoba mi się od strony piesków :)
    A serwetka z rowerem urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta myśliwska serwetka jest śliczna. Pobudza wyobraźnię. :)

      Usuń
  5. Ja mam taka serwetkę i robię z niej obraz, ale jeszcze daleko do końca
    twoje wyroby śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia. To moja chyba trzecia praca z tą serwetką w domkiem. Najwięcej się natrudziłam przy łączeniu zieleni, bo bardzo nieładnie wyglądały nałożone na siebie brzegi zielonych krawędzi - były za ciemne i zbyt widoczne widoczne . Powodzenia :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu :) Dla mnie to jak malowanie (czego nie umiem). I każda rzecz to mój obraz :)

      Usuń
  7. Genialne połączenie serwetki z domkiem i gąskami! Wprost idealne! Reszta też cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąski są extra, ale i pieski są moim faworytem. Wyszedł sielski obrazek :)

      Usuń
  8. konewka skradła moje serce! :) skrzynka jest bardzo ładna, gratuluję łączenia serwetek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też ! Rzadko coś mi się tak spodobało :)

      Usuń
  9. To już drugi komentarz. Pierwszy wcięło Google. Powtarzam: Cudne. Nie wiem tylko czy to kolarz serwetkowy czy obraz malowany serwetkami? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skłaniam się w stronę obrazu ;) Dzięki :)

      Usuń
  10. Niesamowite prace. :) Szczególnie urzekła mnie konewka! Cudowna. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam takiej podobnej lub identycznej dla siebie ;( Dzięki za odwiedziny :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. What a lovely collection of napkins!
    And you create so beautiful thinkgs with them!
    I like the box and the mettalic tin!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Έχω πολλές χαρτοπετσέτες. Μου αρέσει να κάνω με χαρτοπετσέτες εικόνες. :)

      Usuń
  12. Wspaniałe prace. Konewka faktycznie zachwyca :-)
    Zapraszam też w moe skromne progi:
    spodmejreki.blog

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)