Strony

piątek, 7 listopada 2014

Tym razem świąteczne prace zaczęłyśmy  karteczkami . Materiały różnorodne - z własnych wykrojników, kupione gotowe, resztki materiałów, haftowane obrazeczki, karton, tektura falista, wstążeczki, kwiatuszki, filc, stare zdjęcia, guziki, taśma ozdobna, ćwieki, kryształki, brokat. 
Nawet nie wiedziałam co można użyć, wykorzystać. Sporo trzeba było kupić np. folijki . 
Każda kartka jest inna, codziennie nie mogę wyjść ze zdziwienia, że można jeszcze coś wymyślić. 
Kilka jest na ślub - te były pierwsze. 
Moja rola to podrzucanie coraz to nowych materiałów. Kartki robi moja niezwykle uzdolniona klientka Kalaudia. Dziewczyna maluje, robi anioły, karteczki, maluje ikony, szkoli się, szuka pracy, wychowuje samotnie troje dzieci, a wygląda na 18 lat.
A oto jej dzieła - 
























A to jedne z jej aniołów (jeden ja dostałam i chcę go zrobić po mojemu, ale nie mam jeszcze pomysłu, a tu czas leci) .



A mi udało się zrobić (w końcu) bardzo zaległy prezent (kiedyś zrobiłam taki słoik sobie i bardzo spodobał się mojej przyjaciółce Dorocie). Rozgrzeszałam się, że nie mogłam dostać tak dużej nutelli, potem, że nie można zjeść szybko tyle czekoladowego kremu, ale w końcu krem przełożono do innych słoików i nie miałam już żadnej wymówki ;) 







16 komentarzy:

  1. Karteczki mi się bardzo podobają bo mimo że materiały zbierane, to na nich wszystko idealnie dopasowane. Twój słoiczek świetny i pamiętam poprzedni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, a najfajniej, że materiały do nich wyciągam z takich kątów, że aż strach, Słoik różni się od poprzedniego pokrywką. :)

      Usuń
  2. Karteczki urocze - chyba nie miałabym cierpliwości robić ; ale słoik super - bardzo podoba mi się serwetka
    a raczej motywy na niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cierpliwość to mam, ale czasu trochę nie, zresztą wszystkie materiały oddałam Klaudii i trudno je tak przerzucać więc ona tym się zajmuje. Ja zostanę przy decoupage. Na słoiku jest papier ryżowy na nie serwetka. Trochę łatwiej, ale jednocześnie mniej możliwości.

      Usuń
  3. Ale świątecznie się zrobiło - urocze karteczki, słoiczek rewelacja , cudny motyw , zawsze podziwiam jak precyzyjnie potrafisz przykleić motywy na przedmioty które ozdabiasz , jesteś w tym mistrzynią pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczki też podbiły moje serce. W tym roku będą tylko takie. Jestem w trakcie wyszywania następnych motywów. Słoik chyba też polubiłam, bo nie robię (staram się) takich samych przedmiotów. :)

      Usuń
  4. zdolną masz klientkę :)

    a słoiczek cudny! po raz kolejny podbił moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jedna. Ciągle ktoś mnie zaskakuje. A to mama dziewczynki, która u mnie uczyła się decoupage i zaraziła tym mamę. Teraz razem przychodzą i kupują serwetki. Panie po kursach też nadal tworzą coraz to ładniejsze dzieła. Są panie, które malują, o szydełku czy drutach nie wspomnę. Przychodzą i pokazują swoje prace. I nie tylko pokazują ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Strasznie mnie kręcą . Już nigdy nie wyślę kupnej . :)

      Usuń
  6. Aluś, powinnaś dostać lanie.
    Takie superowe pracki robisz, a w wymiance udziału nie bierzesz.
    Wiesz jak dziewczyny by się cieszyły jakby która Twój słój albo inną rzecz dostała?
    Wszystko Ci wychodzi bardzo fajnie, więc przy Walentynkach Ci nie odpuszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzieć Ci prawdę ? Wasze prace są w bardzo wysokiej półki i nie śmiem :) Ale dzięki :)

      Usuń
    2. No toś teraz walnęła!
      Viki by napisała, że jak łysy grzywką o beton! ;D
      Do dziś nie mam pojęcia jak Ty to robisz, że jesteś w stanie WSZYSTKO ubrać w serwetkę.
      I powiem Ci, że nie tylko ja mam taki dylemat.
      A poza tym Ty jesteś kobietą wielu talentów, więc tym bardziej pożądana przy wymiankach!
      I słowa nie cofnę! :)

      Usuń
  7. Śliczne kartki ich autorka musi być niezwykła osobą. Toje dzieła też są urocze jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest, chociaż sama się nie docenia :) Podziwiałam Twoje prace na konkurs - są świetne :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)