Strony

środa, 26 listopada 2014

Bombki, kartki, a wszystko przez święta :)

Nie mam czasu, może ktoś ma i pożyczy ;) . 
A w sklepiku już świąteczny nastrój. Powyciągane choinki, wiszą świąteczne torebki na prezenty, w koszykach kartki, błyszczące serduszka, gwiazdki i bombki. 




 












Na razie robię dyski. Bardzo je polubiłam, bo robią się szybko, podobają się, bo są inne. 
Dzieciaki z pobliskiej szkoły mają konkurs na kartkę świąteczną. Kilka dziewczynek przybiegło do mnie - ciociu ile będziesz chciała za zrobienie kartki ? Jakie było ich rozczarowanie, jak się nie dałam wciągnąć w ten interes. Obiecałam pomóc, ale za nich nie zrobię.
Pochwaliłam też przed panią pedagog (ze szkoły) Klaudię i jej karteczki. 
W między czasie zrobiłam chustecznik, ale już zdjęcia nie. Był bardzo prosty - biało-pomarańczowe paski. Boki położyły mi się świetnie, ale górę robiłam dwa razy. Paski są wymagające. 
Sporo prac mam zaczętych i muszę je skończyć do mikołajek.  Zrobi się :) 

14 komentarzy:

  1. Te płaskie bombki są bardzo fajne. Na pewno pracuje się z nimi dużo lepiej. Muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się robi. Potem tylko żmudna praca, lakierowanie, lakierowanie, brokatowanie, a potem znikają :(

      Usuń
  2. dyski i zawieszki bardzo fajne :) a czasu ciągle brakuję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowania trwają.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale u Ciebie dużo bombek ozdobionych , medaliony fajnie się ozdabia; ja też tak mam , zaczętych kilka albo
    i więcej prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mów mi o zaczętych ! Mam przypiętą listę co muszę i na kiedy i nic mi nie ubywa :)

      Usuń
  5. Ho, ho.... Czas pożyczyć? Ciekawe skąd? :)
    Piękne dzieła tworzysz i nie dziwię się, że narzekasz na brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam takie co nie wiedzą co robić tak się nudzą. Aż żal patrzeć. I tylko narzekają na stan zdrowia, na dzieci, na męża. Czasami mam ochotę coś dosadniejszego powiedzieć. Ale chwała, że to niewielki odsetek :)

      Usuń
  6. Dear Alicja,
    your Christmas cards are so beautiful!!
    And your christmas balls look gorgeous!
    You are so talented!I 'm sorry for not visiting your posts!
    I didn't have your blog on my list!
    But now i'll following you!
    Please forgive me for that!
    I really appreciate your visits and your kind comments!
    See you soon!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Σας προσκαλούμε. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Χαιρετισμοί.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Lubię święta, tylko czy muszą być na koniec roku? Dobrze, że jest tak kolorowo i już snują się po klatkach piernikowe zapachy :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)