Strony

poniedziałek, 27 października 2014

Sobotnio-niedzielne zmagania kwiatowe

W sobotę razem, a w niedzielę Halinka sama tworzyłyśmy wiązanki i wianuszki dla swoich najbliższych, dla znajomych i klientów (jak się spodobają) . 
Robota szła jak po maśle. Tym razem sztuczne kwiaty, na sztucznych podkładach (bardzo ładnych) . Wianki - sztuczne liście, kwiaty połączone z żołędziami . 

















Biało-niebieska jest dla taty Miśka, dla swoich rodziców jeszcze nie wiem, bo korci mnie zrobienie jeszcze jednego wianuszka. Dziś posprzątałam na cmentarzu i jak to dobrze, że przez kilka dni wiało, bo na drzewach nad pomnikiem nie ma już liści. Za to z płyty zebrałam całe sterty, a niedawno była moja siostra i też sprzątała. 
Miłego tygodnia Wszystkim :) 

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wianuszki są super. Dostałam jakie wielkie żołędzie i cudnie wyglądają .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chyba się podobają,bo już coś tam sprzedane. :)

      Usuń
  3. wianuszki super :) za sztucznymi wiązankami nie przepadam, ale wyszły ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale teraz robią tak śliczne kwiaty, a tak przykro patrzeć na żywe kwiaty leżące po świętach - zmarznięte lub suche, zapomniane. :)

      Usuń
  4. Piękne wszystkie!!! Ja takich nie potrafię, i kupuję a do pięt Twoim nie dorastają nawet, co tam, nawet lepiej nie porównywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ubiegłego roku też mówiłam - nie potrafię , a teraz się odważyłam i nawet mi się to podoba. Tyle rzeczy nie robiłam do tej pory. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż trochę pracowałyśmy w pospiechu,bo mało czasu zostało :)

      Usuń
  6. Ależ dużo tego narobiłyście! A jeden ładniejszy od drugiego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za dużo, ale tym razem każdego zadowoliłyśmy. I małe i duże i wianuszki. :)

      Usuń
  7. Sporo tego:) Te wianuszki z żołędziami bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne żołędzie to i wianuszki ładne - żartuję - to talent Haliny :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)