Strony

środa, 22 października 2014

Pudło na nici (lub ślubne prezenty)

Dziś z Bożą Pomocą Beaty ze Sztuki Zdobienia Decoupage  udało mi się zrobić takie cacko - duże pudło i teraz dylemat na co . Sami zobaczcie. 





Pudło na przybory do szycia ? A może na prezent ślubny ? 
Materiały STAMPERII i Pentart. Dostałam dyplom na potwierdzanie udziału w kursie. 


Pięć godzin pracy, bez przerw (kawkę piłyśmy w biegu). Wróciłam do pracy naprawdę zmęczona. Beata cały czas nie odpuszczała nam ani na minutę. Czujnie wychwytywała jak ktoś nie nadążał i cierpliwie pomagała, tłumaczyła. I można ją tylko podziwiać, bo my sobie po tych 5 godz. poszłyśmy, a ona została na następne kursy. I tak miała do wieczora. To już mój trzeci kurs u Beaty. Każda rzecz zrobiona pod jej kierunkiem była wyjątkowa. Szkoda, że Skoczów jest trochę za daleko, bo chętnie częściej bym brała udział w jej kursach.

A co z pod mojej ręki wyszło ? 

Podkładka w maki. 


Buteleczka w maki i róże. 


Niebieskie podkładki .



Boki pudełka ozdobione drugą warstwą serwetki, żeby nie było za niebiesko. 
Powoli kończę letnie zaległości. Powoli. 
Powoli też dochodzę do siebie. Niestety musiałam sięgnąć po antybiotyk. Nocny kaszel powodował chroniczne niedospanie. Teraz jest OK. Miłego :) 

16 komentarzy:

  1. Pudełko jest śliczne. Na pewno znajdzie się na nie odpowiednie przeznaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę dać siostrze, ale ona ma za małe mieszkanie, żeby trzymać na wierzchu pudła. Zobaczy się :)

      Usuń
  2. Może na preparaty do decu? ;D
    Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za małe. Nie zmieszczę trzech szuflad, a o innych pudełkach nie wspomnę. Podziwiam dziewczyny jak pokazują małe biureczko, kilka szufladeczek, z dwa pojemniczki na pędzelki. Ja mam tego o wiele więcej.:)

      Usuń
  3. Bardzo 'kobiece' , może na kapelusz ? albo na koronki ; kiedyś szukałam takiego dużego ale nie znalazłam może podpowiesz gdzie takie można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnica 24 wysokość 14 cm , chyba trochę za małe na kapelusz. Poszukaj w sklepach internatowych hobbystycznych. Coraz częściej są. U mnie w hurtowni tylko takie lub mniejsze. :)

      Usuń
  4. Fajne takie kursy. A pudełeczko wyszło super, myślę że niedługo samo znajdzie się coś co będzie mozna w nim trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne to prawda. Trochę roboty przy tym było. Wszystkim się podoba, ale każdy się zastanawia, co tam schować , bo szkoda go do szafy, a jest trochę za duże na postawienie na wierzchu :)

      Usuń
  5. Śliczne pudło:) Reszta prac też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki. Trzeba od czasu do czasu zrobić coś innego. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mojej zasługi w tym zrobieniu jest ciut ciut. Dali pudełko, papiery, ozdóbki, pilnowali co do centymetra i musiało wyjść :)

      Usuń
  7. Cudne wszystko,pudełko jest rewelacyjne!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki. Długo się nie nastało i dobrze, bo nie wiedziałam co z nim zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)