Strony

czwartek, 2 października 2014

Obecanki i inne wyklejanki

Obiecałam przy candy trzem Paniom małe co nie co. I zbierałam się do tego..... aż ponad miesiąc. Nie chciałam dawać coś co już było zrobione, bo to żadna frajda. 
I oczywiście przepraszam, że tak długo to trwało. Może mnie tylko usprawiedliwiać zasuw w sklepiku i choróbsko jakie dzień po powrocie mnie dorwało i na dobrą sprawę jeszcze cząstkowo męczy. 
Ale już są - 

Małe co nie co dla Ani - sosnowygaik



a to dla Eluni (Ela nie mam adresu do Ciebie) 


i dla tej co lubi biało-czarne i czarno-białe i transfery i koty -
Edyty (bez której nie było by tego bloga)


Przy pudełeczku karteczka z której odbijałam (kopia) . Wieczko wyszło wg mnie świetnie. Byłam bardzo zaskoczona. Na boku byłam niecierpliwa i poprawiałam - dlatego lekkie przesunięcie. Edytka ma być u mnie i wtedy jej dam pudełeczko. 
Inne moje prace w tym zasmarkanym czasie :)






Pudełko w piłkę to inne zastosowanie pudełka na karty. Teraz jest dla zbieracza kart piłkarskich.


Od jutra robię znów podkładki Pole Serca (spodobały się) i biorę się za dalsze wykańczanie zaczętych przed wakacjami prac (oj). :) 
Podręczniki są szykowane do zwrotu. Do 10-go muszę oddać te niesprzedane do hurtowni, a mam takie, które wiem, że będą odebrane, ale po 10-tym i sama nie wiem czy ryzykować. Ale jak ktoś szukał w różnych miejscach i znalazł, to zostanę z książkami, które wszystko możliwe w następnym roku mogą być nieaktualne, albo szkoła zmieni linię podręczników. Chyba nie będę taka ludzka :( 

14 komentarzy:

  1. łał,moja najpiekniejsza,adres poleciał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna była ta serwetka - kwiat po środku a dookoła plątanina kwiatków. Najpierw chciałam nie robić tej plątaniny, tylko pomalować dół, ale potem mi się spodobało. :)

      Usuń
  2. Moja jest śliczna. Ach już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wysyłam. Miło mi,że się podoba. Trochę lata na jesieni. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Muszę trochę pokazywać tak w kupie, bo nie mam sił wieczorami codziennie coś dodawać do bloga. :) Dzięki

      Usuń
  4. piękne pudełeczka, myślę, że Dziewczyny nie mają za złe czekania widząc je :)
    pozostałe prace też super, podoba mi się pudełeczko na karty piłkarskie!

    co do podręczników, może jest szansa na kontakt z osobami, które miały je odebrać? jeśli nie, rzeczywiście ciężko zaryzykować...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Chciałam dla każdej zrobić coś innego. Kontaktu z rodzicami nie mam. W czerwcu i lipcu miałam jeszcze szczere chęci, ale potem było już tego za dużo. Ja nie stracę, odeślę i tyle. Najwyżej potem będę zamawiać ponownie, tyle, że będą już w normalnej cenie.

      Usuń
  5. ojej! Jakie śliczne to pudełko dla mnie, ale się cieszę. Dziękuję dziękuje :) Teraz to na skrzydłach do Ciebie polecę :)) inne prace też śliczne oczywiście, ale moje jest najwspanialsze :)
    (i beze mnie powstałby z pewnością Twój blog, ale dziękuję za te słowa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dziś otwierałam bloga wiedziałam, że będzie wiadomość od Ciebie :) Telepatia ? Cieszę się, że Ci się podoba. Transfer po raz pierwszy też robiłam ucząc się od Ciebie. Do zobaczenia :

      Usuń
  6. Wszystkie prace bardzo atrakcyjne.Lubię takie różane chusteczniki:) Pudełko z piłką baaardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same kwiaty są ładne, ale tło jest trochę za sine, ale serwetkę przyniosła klientka i nic do gadania nie miałam, oprócz marudzenia pod nosem ;) . Coraz więcej jest serwetek piłkarskich. Mam taką fajną niebieską i tylko czekam na okazję :)

      Usuń
  7. Cudna pierwsza szkatułka i obrazek z kwiatkami. Nie tylko te, ale wszystkie bardzo ładne.
    Pozdrawiam słonecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu to są obrazki tylko podkładki na stół do jedzenia, ale rzeczywiście fajne z nich obrazki :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)