Strony

środa, 27 sierpnia 2014

Wyniki candy

Moi Kochani .
Program wylosował (musicie mi uwierzyć na słowo, bo miałam już kopiuj i chciałam zrobić wklej i poszłam do łazienki, a komputer Misiek zajął i d...) - osobą tą jest 

Terenia .

Jak zawsze w takim razie proszę na e-maila blogupaniali@gmail.com - adres . 

A teraz bonus : 
- sosnowygaik 
- Elunia 
- Edyta Jabłoniee  

te trzy panie komentują moje posty zawsze lub prawie zawsze. I chcę im coś podarować. Wybaczcie, że nie wiem jeszcze co, ale obiecuję coś fajnego. 
Wszystkim dziękuję za udział w mojej zabawie.  A szczególnie dziękuję wszystkim co polubili na FB stronkę U Pani Ali - przy tylu ciekawych stronkach na FB to duża rzecz. I dlatego chcę też coś podarować Bogusławie Molenda .

Oczywiście wszystkie Panie jeśli przychylnym okiem patrzycie na moje prace, proszę o adresy . I proszę  jednocześnie o wyrozumiałość kiedy pojawią się u Was upominki. Mam teraz niezłe urwanie głowy. Ale obiecuję, że długo trwać nie będzie. A jeśli coś chcecie szczególnie to proszę piszcie :)  

Następne posty to opowieść o moim wielkim greckim weselu, czyli tydzień na Krecie. 
O urlopie już po trzech dniach zapomniałam. :( 

10 komentarzy:

  1. Dziękuje za zabawę i gratuluję wszystkim szczęściarą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech! A ja znowu przegapilam cukieraski...gratululuje Wygranym:-)
    I też uważam ze swoich stałych gosci należy wyróżniac i czestowac lakociami.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny dzień dziś - od rana świeci słonko, a teraz taka szczęśliwa nowina !!!
    Alicjo !!! Bardzo, bardzo mocno dziękuję za wspaniały prezent.
    Jestem sama, wiec nikt zawału nie dostał, słysząc mój okrzyk radości :):):)
    Gratuluję również serdecznie wybranym koleżankom !!!
    Ja z tych nieistniejących - na FB mnie nie ma i nie mogę polubić "U Pani Ali" :(
    Ściskam Cię bardzo mocno i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka. Bardzo się cieszę i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ladnie!!! wrocilas i nic sie nie odzywasz,zadnych zdjec ,nic.Pisalam na viberze-zobacz.Caluski,jak sie tylko obrobisz,daj znak.pa.ciao

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na relację z Wakacji :)
    a Tymczasem zapraszam na konkurs - http://on.fb.me/1osZeEv
    Konkurs mieszkaniowy :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)