Strony

wtorek, 5 sierpnia 2014

Upał, upał, upał


Kurcze jak zimno to źle, jak gorąco to jeszcze gorzej. Coś zaczynam robić, odkładam i zapominam, bo myślę tylko, żeby było chłodniej. W sklepiku jest nieźle, ale mimo wszystko pod koniec dnia człowiek ma już dosyć. W sobotę była impreza rodzinna. Pojechaliśmy pociągiem, bo autko coś mi się nie podobało (chyba też nie lubi upału). Jechało się fajnie, czytało się książeczkę, dmuchał wiaterek. Chyba to będzie już normą, że w tamtym kierunku pociąg będzie najlepszy. Było dużo dzieciaków i trochę im zazdrościłam - 



Jeszcze była dwójka, ale nie dało się ich zebrać wszystkich razem w kadrze.
Siostrzenicy zrobiłam pudełko na herbatę. Był to zaległy prezent imieninowy. 




Taka szybka praca, więc prościutka. Zawsze rodzina jest na końcu.
Dla starszej pani lubiącej Klimta okleiłam jej stare etui na okulary (było brązowe). 









Pobawiłam się też filiżankami . Trochę kiepskie zdjęcia, ale wszystkich już nie zbiorę do kupy.







Jest jeszcze czarno biała, ale okazało się że jest pęknięta :( .

Trochę już żyjemy wakacjami. Tym razem "moje wielkie greckie wesele" - siostry ciotecznej Miśka córka wychodzi za mąż. Kreta. Ze względu, że chcieliśmy trochę też odpocząć zatrzymujemy się nie u rodziny, ale w hoteliku w Rethymno (jakieś 76 km od rodziny ;) Jestem bardzo ciekawa tego wesela. Będzie w mieście, więc różnie może być, ale jak znam Greków będą na pewno tradycyjne tańce. Tym razem jedziemy we trójkę. Ciekawe czy mojej córeczce będą podobać się te same kąty co mi. Opowiem Wam. Za tydzień wyjazd.

Niestety muszę się wziąć w garść i dokończyć pozaczynane prace. Przyjdzie początek września i obiecałam co nie co.

Porobiłam zdjęcia prac Halinki, która wpada jak ma czas, przeważnie w sobotę.

Butla - można zlać do niej wino


Wazon z półmiskiem











Wazonik


I trudno i nazwać - paterka ?



Są to rzeczy z odzysku. Zmieniły kolor, stały się barwniejsze.

A ja dokończyłam w końcu karafkę .



Ostatnio budzę się po 4 rano i jak jest fajny wschód słońca i cykam zdjęcie. Dziś też zrobiłam. Niebo o wschodzie po burzliwej nocy. Po burzy z piorunami i ulewą.



:) Pamiętajcie o moim candy :)

14 komentarzy:

  1. Niesamowite. Ile piękności!!!
    Tyle ślicznych rzeczy. Super pudełko na herbatkę i etui na okulary. Te filiżanki powaliły mnie na kolana. Tak samo pozostałe dzieła. Piękne wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję bardzo. Cieszę się, że się spodobało. :)

      Usuń
  2. Filiżanki jak zawsze zjawiskowe, a półmisek, bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżanki to ja lubię robić. Półmisek aż się prosił o tą serwetkę. :)

      Usuń
  3. Twoje filiżanki są piękne. Karafka jest niesamowita. Troszkę zazdroszczę takiego wyjazdu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość - kilka dni razem w jednym pomieszczeniu w moim Miśkiem i naszą córką - takie same charakterki a ja bufor. Tylko moja ukochana plaża trzyma mnie przy dobrym humorze. Karafka trochę zapomniana. Zrobiłam ją dawno i postawiłam w kącie :)

      Usuń
  4. Pudełko z Londynem i karafka chwyciły mnie za serce :)
    Filiżanki też świetne, wydają mi się jeszcze lepsze od poprzednich, może to przez te jasne, letnie motywy :)
    A karafkę skądś znam? Może już pokazywałaś u nas?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko naprawdę prościutkie, bo robione w pośpiechu. Filiżanki wyjątkowo lubię robić. Karafkę może i pokazywałam, ale potem odstawiłam ją w kąt i na blogu zapomniałam pokazać. Teraz robię porządki i coś zawsze w ręce wpadnie . Kiedyś dawno zrobiłam dwie podobne. Rzadko trafia się taka fajna flaszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karafka! Wow!!
    Piękna! Talent sie ma! super super super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafiają się co dzień takie karafki, a szkoda bo fajnie się robią :)

      Usuń
  7. Ja nawet nie wiem co podobało mi się najbardziej.Chyba największy wpływ wywarł na mnie widok filiżanek.Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju. wszystko ładne *.*
    Masz bardzo ładnego bloga jeśli chodzi o wygląd.
    Bardzo ciekawy.
    Zaobserwowałam go.
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zaobserwowała mojego. Dla mnie bardzo dużo to znaczy.
    Bardzo bym prosiła :)
    Link : http://martaandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You can purchase models with wheels so that you can go heavier ethanol yorba linda
    patio & fireplace yorba linda ca and larger.


    My homepage - ethanol fireplace ()

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ale urzekł mnie efekt herbatnicy LONDON, Alu jak można uzyskać taki efekt, co to jest na wierzchu? Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)