Strony

sobota, 12 lipca 2014

Początek wakacji (znów)

Zaczęły się wakacje. Z jednej strony mam trochę wytchnienia, ale to tylko trochę. Zamówienia książek, dzieciaki w sklepiku przesiadują od południa. Akurat z nimi nie mam dużo roboty, bo zajmują się same sobą. Odpowiadam tylko na setki pytań, ale rąk nie mam zajętych. No może trochę, bo książki zamawiam przez internet. 
Ale żeby nie był, że nic nie robiłam z mojego ukochanego decoupage. 
Dostałam fajne zlecenie. Na FB zadano pytanie czy ktoś, najlepiej z Warszawy nie podjął by się wykonania pracy. Wysłałam namiary na bloga i na FB U Pani Ali i dostałam zlecenie na zrobienie 20 deseczek. Deseczek z napisem i pod napis musiałam wykombinować serwetki, bo nie miałam odpowiednich. Ale od czego w Warszawie są Cuda Niewidy i Pan Robert. Na jego stronie wyszperałam serwetki, potem błagalny telefon i rano miałam serwetki i do pracy. 
Transfer napisu zrobiłam z drukarki atramentowej i wtarłam go na deseczkę dwukrotnie polakierowaną. Może można wyraźniej, ale nie dałam rady, ręka mdlała. 



Prawda, że do napisu Pole Serca serwetka pasuje ? 

Uzupełniłam pojemniczki na długopisy. Ostatnie trzy (choć jak zajdzie potrzeba mam żelazną rezerwę) . 




Na ostatnim pojemniczku są też serca i ta serwetka była brana pod uwagę na deseczki.  Przepraszam, że może te pojemniczki nie są wykończone tak na tip-top, ale nie będę ukrywać, że trochę nie dopracowałam. Poprawię się jak kupię lakier, bo teraz miałam jakieś resztki. 

I na koniec rameczka - duża powierzchnia do ozdabiania, małe zdjęcie, cieniutka sklejka. Mała rzecz a cieszy. Dostałam takie trzy. Dziś pierwsza dla dorosłych, następna będzie dziecięca, a trzecia ? 



Teraz widzę, że zdjęcie rameczki jest do kitu. Jeszcze raz je zrobię. 
Zaraz mecz! Idę przyszykować coś dobrego. Obejrzałam wszystkie mecze od początku i ten dzisiaj, o jutrzejszym nie wspomnę. Miłego :) 

8 komentarzy:

  1. Deseczki są bardzo ładnie ozdobione i myślę, że taki napis właśnie tu pasuje. Gdyby był bardziej intensywny to może już tak fajnie by nie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę popracować nad napisem, Ponieważ w domu nie mogę, a i w sklepie też nie wypada, że mogę robić transferów nitro, zresztą to było szybkie zamówienie i nie dałam bym rady . Wyszło fajnie, chociaż wolałabym np. niebieskawe napisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, u Ciebie znów hurtowo... Nie mogę pojąć jak Ty robisz takie piękne rzeczy w takim tempie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj podkładki to rzeczywiście hurt. W malowaniu pomogła mi córcia. A potem to z górki. :)

      Usuń
  4. U Ciebie to się można kompleksów nabawić.
    Ciągle coś nowego i to w takich ilościach!
    Serwetka w serducha sprawdziła się na deseczkach wyśmienicie.
    A transfer jest widoczny wystarczająco. :)
    P.S. Też jesteś kibicką? Na zlocie w czerwcu jak dziewczyny działały to ja patrzyłam na mecz. :)
    A na jesienny zlot się nie wybierasz do Sulejowa? Daj się namówić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszły te deseczki, wzór idealnie pasuje do napisu :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)