Strony

piątek, 25 lipca 2014

Skrzyneczka w mazaje i zwierzaki.

Nowa mała skrzyneczka - 






Nie potrafię jeszcze ! barwić farbami metalicznymi i solami i postarzać , więc jak zobaczyłam ten papier ryżowy musiałam go mieć . 
Może kiedyś nie będę potrzebowała papieru, żeby uzyskać taki efekt. :) 

We wrześniu w Legionowie koło Warszawy Fundacja Przyjaciół Braci Mniejszych organizuje akcję charytatywną i przy okazji będzie można się pokazać ze swoimi pracami. Mam zamiar zrobić dla zwierzaków dużo zwierzaków. I to nietypowych . Pierwszy jest osiołek. 



Będą pieski, kotki, żabki, myszki, konie i nie wiem jakie jeszcze zwierzaczki. 

A, że minie niedługo ta moja druga rocznica mam ochotę na candy.  Jutro dopieszczę zdjęcia i zaproszę Was na jubileuszowe Candy :) Dobrej Nocy :) 


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Osiołki mnie zawsze rozczulały i jak znalazłam serwetkę w tego osiołka bardzo się ucieszyłam. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze zostało mi trochę papieru i pewnie coś tam zrobię . Wzór rzeczywiście niesamowity.

      Usuń
  3. dla mnie to czary mary zrobic taką sliczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej tam. Malowanie, klejenie, szlifowanie, lakierowanie. Fajna zabawa .

      Usuń
  4. Pudełko świetne, deseczka fajna! Pozdrawiam. Zapraszam do mnie na moje urodzinowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko fantastyczne. Zauroczyło mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak serwetka ryżowa ma coś sobie. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)