Strony

wtorek, 15 lipca 2014

Ramki trochę dla dzieci

Od Dorotki z jej wojaży sanatoryjnych dostałam trzy rameczki na zdjęcia. Chciałam więcej, ale zanim się zdecydowałam już nie było. Dobre i trzy. Może gdzieś jeszcze znajdę takie same. Jedna dostała poważne kwiaty, ale dwie pozostałe są raczej do pokoju dziecięcego. Bardzo fajnie się robiły. Nie malowałam ich. Serwetki zostały położone na lekko oszlifowaną sklejkę. 



Rameczka w łączkę niestety była trochę uszkodzona, mogłam masą załatać ubytki, ale musiałabym malować całość, a tego nie chciałam. Szlifować za bardzo nie mogłam, bo sklejka jest naprawdę cieniutka. 
Szkoda, że ramki nie mają szybki, ale nie dało by się jej zamontować. Można zastosować plastik (tak jak w ramkach z IKEA) . Może to zrobię. 
Chyba z nudów (?) zrobiłam jeszcze dwa pojemniczki z rolek. Albo do sklepiku albo do domu, bo tam się przydadzą, a w domu pasują do sypialni i w końcu nie latałabym za długopisem po całym mieszkaniu. 


Wstążeczka lekko maskuje moje gapiostwo - skleiłam dwie różne rolki (okazuje się, że każdy producent ma swoje) . Mogłam oczywiście jednym ruchem je rozkleić, ale nie miałam (wtedy) już innych. Teraz mam ich całą siatkę. I już się przyłożę . Ale wstążeczka ratuje sytuację . :) 

9 komentarzy:

  1. i ramki i pojemniczki są śliczne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jedne i drugie fajnie się robiły, na luzie - dzięki :)

      Usuń
  2. Ale słodziutkie te rameczki, a pojemniczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemniczki praktyczne - na reszcie jest jakiś porządek, a rameczki fajne, bo z dużą powierzchnią, tylko takie prościutkie :)

      Usuń
  3. bardzo ładne rameczki :) pojemniczki też :) lubię Twoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć jak patrzę na prace innych, to moja kreatywność wypada blado :)

      Usuń
  4. bardzo mi sie podobaja te pojemniczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ramki i świetne pojemniczki, wstążka pasuje idealnie.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)