Strony

niedziela, 27 lipca 2014

Candy U Pani Ali - dwa lata blogowania

25 sierpnia minie dwa lata blogowania . Może to nie długo, ale zawsze to coś. Ponad 190 osób obserwuje lub do czasu do czasu zagląda, żeby zobaczyć co u mnie nowego. Ponad 85 tysięcy wejść.  220 postów, a najważniejsze, bo po to prowadzę bloga, ponad 1000 prac. 
Poznałam nowych ludzi, nawiązałam przyjaźnie, obejrzałam tysiące ślicznych prac, przeczytałam cudowne teksty, opowiadania, bajki,baśnie . Odwiedziłam z Wami tyle krajów, obejrzałam prześliczne zdjęcia. Czuję się z Wami cudownie. 

Zapraszam do zabawy. :)

Pokazałam w poprzednim poście serwetkę, w którą ozdobiłam prezenty na Candy.  Mam nadzieję, że się spodobają. Trochę dekoracyjnie, trochę użytecznie :) 


Bransoletka, rameczka w której powinien być pejzaż polski, a nie Paryż, ale miałam co miałam i budzik .

Co zrobić, żeby wziąć udział w zabawie ? 

1. Pozostawić komentarz pod postem z chęcią przyłączenia      się do zabawy. 
2. Nie obrażę się jeśli ktoś przyłączy się do grona osób, które    obserwują mój blog (ale to nie jest konieczne). 
3. Będę bardzo zadowolona jeśli polubicie na FB moją   
    stronkę U Pani Ali (to zwiększy szanse na wygraną)
4. Osoby nie mające bloga, też mogą się przyłączyć do   
   zabawy (proszę podać e-maila) 

Przewiduję też nagrody niespodzianki dla ... ale o tym potem. 


40 komentarzy:

  1. zgłaszam sie :)
    obserwuje jako futrzak1694
    lubie jako Ewelina Wiel..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością przyłączę się do zabawy ... może szczęście mi dopisze . Bloga obserwuję od jakiegoś czasu więc na bieżąco jestem z każdą nową pracą . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z wielką chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już?! Gratuluję, liczby imponujące, zwłaszcza ilość prac. Z chęcią zgłoszę się po te cuda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Alu, ja się nie zgłaszam, ale...
    Bardzo piękne Pani prace , bardzo wesołe, kolorowe i żywiołowe. Podziwiam Panią również za pracowitość i takie optymistyczne nastawienie do życia. Gratuluję więc i Bloga i tylu fantastycznych prac :-) Magda z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  6. nie może mnie tu nie być,gratulują rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Podgladam od dłuższego czasu ;-) Z przyjemnoscia wezme udział zabawie.
    Gratuluje i zycze kolejnych tak aktywnych lat blogowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłaszam z wielką ochotą, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου φίλη μου!Εχης μεγάλο ταλέντο στό decoupage!
    Καλές διακοπές στήν Κρήτη!!Νά περάσης πολύ όμορφα!!Κρήτη θά πάω καί εγώ!!Φιλιά!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam , banerek u mnie gdzie serdecznie zapraszam, http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią staje w kolejce po takie cukieraski:) a jeszcze z większą chęcią zapisuję sie do grona Twoich obserwatorów
    Cudny blog:)
    Baner zamiesciłam u mnie na blogu, a również zapraszam na moje motylkowe candy http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/2014/08/moje-pierwsze-candy-motylkowe.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja też bym bardzo chciała uczestniczyć w tym. :) mój email: marlena.rek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    E-mail sylwciaa123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się po te piękne cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Lubię stronkę na fb jako: Ada Gańko
    Obserwuję oczywiście ;*
    adusiaczek33@o2.pl
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ja jeszcze zdążę się przyłączyć do zabawy?
    Piękności same tworzysz, a obserwuje już od jakiegoś czasu.
    A oczywiście na FB polubiłam jako Anna Jastrzębska

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do zabawy. Śliczne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :) Widzę, że tworzysz piękne rzeczy. Zgłaszam się do zabawy :) Mam nadzieje, że los się do mnie uśmiechnie :) Obserwuję jako Izabela Rejman i jestem 193 osoba :)
    Polubiłam Fanpage na FB jako Izabela Rejman
    Mój email to izabelarejman656@gmail.com
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością zgłaszam się ;-) Piękny ten zestawik :) Chętnie dołączyłam do grona Twoich obserwatorów :) Baner można znaleźć na moim blogu
    http://pasja-quilling.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię na fb jako Bernadeta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    lubię na fb: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i dołączam się do zabawy, bo bardzo podobają mi się Twoje prace! :) Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zauważyłam wcześniej ! Oczywiście ,że z przyjemnością przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce po wspaniałe nagrody:)Podziwiam i pozdrawiam :)
    lubię na fb jako Beata Szejnbis

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też, ja też :)
    baner:http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    lubię na fb:Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy, też lubię blogowy świat. Zgłaszam się do rocznicowej zabawy.
    Na FB lubię jako Anka Anko a obserwuję jako Anko. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje pięknej rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Obserwuję jako trojanda
    Na fb jako Tro Janda
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje z okazji blogowych urodzin oraz niesamowitej ilości przepięknych prac zrobionych i pokazanych w tym czasie !!! Z podziwem zaglądam tutaj od czasu do czasu.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/; na FB mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna nagroda, budzik to coś co koniecznie przyda się w moim domu :)
    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów a na fb polubiłam jako: Bunny Dreams
    Pozdrawiam ciepło
    Ps. Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja z miłą chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super! i ja się chętnie zapiszę :)
    na fb oczywiscie lubie i sledze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem i ja kasiawitos@wp.pl, ja także zaczynam tworzyć na razie karteczki, może kiedyś też założę bloga , kto wie (fb polubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście chętnie ustawiam się w kolejeczce na letnie candy pozdrawiam.
    solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią dołączę do zabawy. Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  35. O, jakie cudeńka.Ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    FB Sabi Sabi
    tu Sabi S.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z sentymentu do Paryża przyłączam się i ja! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się z miłą chęcią tak na koniec :)
    bloga obserwuję, a =na Fb zaczełam (jako Alojka)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    Obserwacja Adrianna Karpowicz
    fb Adrianna Karpowicz

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    fb jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)