Strony

niedziela, 1 czerwca 2014

Pudło w Miki

Na połowę czerwca obiecałam zrobić pudełko w Myszkę Miki. Co prawda wcześniej zrobiłam w Kaczora Donalda, ale to nie była Miki i Kaczor poszedł do innych ludzi. Przypomnę tę pracę. 



Teraz jest trochę większe pudło. Serwetki nabyłam w Niemczech. Potem u nas na allegro też były, ale ja trochę wcześniej poprosiłam o przywiezienie. Natomiast trochę czasu zajęło mi poszukanie pudła. Ale w końcu IKEA okazała się niezawodna. 




To tak wyszło na Dzień Dziecka. A dzieciom  w ich Dniu życzę dużo radości i uśmiechu. 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tym razem się spodoba :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trudno się kładzie ładnie na tak dużej powierzchni, więc jestem zadowolona, że się udało :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)