Strony

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Muzyczne prezenty

Koniec roku szkolnego i w ostatniej chwili mamy przypominają sobie, że chciałyby coś dać paniom nauczycielkom. Moja najbliższa szkoła nasyciła już grono, ale niedaleko są jeszcze inne szkoły, np. szkoła muzyczna. Zrobić coś muzycznego, czemu nie, ale jak się ma materiał. Udało mi się wyszukać trzy serwetki. Powstało pudełeczko i chustecznik. 







Podobało się, ale jeszcze będzie muzyczne lusterko. Nie mam za bardzo czym się rządzić, bo idzie lato i nie robiłam zapasów. 
Ale mam blisko hurtownię ABRO , a tam jest dużo drewienek i zawsze w razie awarii mam gdzie polecieć i kupić co nie co . Tak na szybko kupiony został kwadratowy chustecznik . 



Zdjęcia robione pod światło. Brak wyobraźni !

Zasypiam, a chciałam jeszcze napisać o wycieczce do Łowicza i w jego okolice. Jutro. :) 

10 komentarzy:

  1. Cudne te muzyczne, kwadratowy serwetnik taki w letnich klimatach i gdybyś nie zwróciła uwagi, na brak wyobraźni, powiedziałabym, że to zamierzony efekt !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kokietuję :) Naprawdę miałam problem z góra chustecznika, ale myślę, że się udało.

      Usuń
  2. Piękne drewienka, ten polny wzór bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z najbardziej plastycznych serwetek. Muszę zabrać się do łączenia jej z innymi. :)

      Usuń
  3. Tak dawno się nie odzywałam - przepraszam. Podziwiam nieustannie; muzyczne przepiękne, a maki - marzenie.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto i tak Cię podziwiam, że w ogóle nasz czas. Ty ciągle coś robisz. Pozdrawiam ciepło i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ciągle, wczoraj przespałam wolne popołudnie, a dziś po pracy trochę ogarnęłam mieszkanie i .... "inspiracji szukam", jak to ładnie określa się siedzenie przed monitorem. Miłego wieczoru.

      Usuń
    2. To też praca i zajmuje dużżżżżżżżżżo czasu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Jeszcze jedna muzyczna praca dosycha i czeka na szlif . Jutro pokażę :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)