Strony

wtorek, 10 czerwca 2014

Lawendowy wieszaczek i ważki

Mała deseczka, którą tym razem zamieniłam na wieszaczek. Jedna z moich ulubionych serwetek w lawendowy pejzaż. 





Chciałabym mieć miejsce do jej powieszenia. Moje ściereczki w kuchni wiszą na wieszaczkach przyssawkach, które przynajmniej raz w tygodniu odczepiają się i wpadają gdzieś między zmywarkę a zlew. 
Dokończyłam też pudełeczko, które było pierwotne w inną serwetkę, też w owada, ale była za smutna. Zmieniłam więc na ważki, które bardzo lubię. Po raz pierwszy zastosowałam pieczątkę z zielonym tuszem. Trochę nie wyszło, ale nie od razu.... 






Pudełeczko trochę skromniutkie, ale same ważki już dużo dają. 
A komary dalej gryzą. Tym razem na Starym Mieście. Podziwiałam lubi siedzących na leżakach na skwerze Hoovara. Machali rękoma jak ci na lotnisku. I mnie też pogryzły. Odwiedziny w aptece to niezbędna konieczność. 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna szkatułka, wieszaczek wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace świetne. Masz mnóstwo ślicznych serwetek do ozdabiania. Ja już mam wieszaczek z deseczki, ale niestety w szafce, bo mąż nie może znaleźć czasu na wywiercenie dziurek i wkręcenie uchwytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamiast w szafce wieszaczek trzymałam na stole przy Miśka miejscu do jedzenia. I przeszkadzał mu bardzo ;) . Serwetek mam aż za dużo. Chyba zacznę je sprzedawać .

      Usuń
  3. Prawdziwe lato u Ciebie, super prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato, lato .... w moim chłodnym sklepiku nie czuję tego . I robota idzie fajniej .

      Usuń
  4. Piękne rzeczy zrobiłaś. Naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. obie rzeczy piękne :) lubię takie prace :) serwetka lawendowa świetna!

    u mnie ściereczki wiszą na wieszaczku zawieszanym na drzwiach szafki, takim nakładanym :) fajne rozwiązanie, kiedy nie ma miejsca na ścianie na wieszaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściereczki na szafkach u mnie pewnie przy dwóch kotach nie miały by racji bytu. Ale taki wieszaczek może bym gdzieś upchnęła . Musze pomyśleć. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your decoupage creations are very beautiful!!You are so talented!!I like the box!!Very preety!!
    Thank you for your visit!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)