Strony

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kubuś Puchatek

Jedna z zakupionych serwetek w Niemczech była serwetka z Kubusiem Puchatkiem. Rok na serwetce był 1986. Wzór misia był tylko na jednej ćwiartce. Panie, które są w temacie decoupage mogą sobie wyobrazić jak mi się ręce trzęsły, bo jeszcze nie będę mówić ile za tę jedną serwetkę zapłaciłam. Pudełeczko zrobione. Wszystko się udało, ale ... czegoś mi brak. I nie wiem czego. 



Tak myślę, że może wydrukować drzewo Kubusia, albo całą gromadkę i wkleić do środka ? Tylko musiałabym znaleźć rysunek w tej samej tonacji . 
Jestem otwarta na sugestie :) 

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście troszkę minimalistyczne to pudełko, chociaż dopracowane w najmniejszym szczególe, te kropeczki super!. Mam książkę " Chatka Puchatka" z takimi samymi rysunkami tylko czarno-białymi może Ci coś zeskanować do środka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już coś nabroiłam . Wstawiam w nowym poście.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)