Strony

wtorek, 3 czerwca 2014

Kubuś Puchatek druga odsłona

Bardzo mi leżało na sercu to pudełeczko. I wymyśliłam co mogę zrobić w środku. Edyta mi zasugerowała, ale poszłam dalej.  :) 

Wierzch raczej nie za bardzo się zmienił. Dodałam tylko kawałek obramowania. 


W środku wydrukowałam dwie ilustracje - Krzysia i Puchatka na schodach w górę i dół. Postarzyłam i zmieniłam kolor, aby pasowały do koloru pudełeczka. Wydrukowałam na grubszym papierze do wizytówek, żeby szybko się nie podarło. I oczywiście lakier - mat. Teraz ten drobiazg coś o sobie mówi. Wg mnie :) 




9 komentarzy:

  1. Wieczko, jak już wiesz, teraz mi gra, ale środkiem to się zachwycam - świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf kamień z serca, bo mi się też podoba, ale się bałam. Dzięki bardzo. :)

      Usuń
  2. świetnie to wyszło :) a że mam słabość do tych grafik z Kubusia Puchatka, tym bardziej pudełeczko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś Puchatek, Kubuś ..... to były jedyne rysunki, które jako dzieciak udawało mi się jako tako rysować. :)

      Usuń
  3. Super wyszło!!! Dobrze, że zmieniłaś kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Teraz żałuj, że drugiej serwetki nie kupiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello tɦere! Would you mіnd if I share your blog with my myspace grouρ?
    Tɦere's a lot of peoplе that I think ԝould
    гeally enjoy your content. Please let mme know.
    Many thanks

    Here iѕ my website - auto shipping new york

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)