Strony

niedziela, 11 maja 2014

Wiosenny chustecznik

Chustecznik, który miał być z biedronkami, z łąką, motylki zawitały przypadkowo. 




Kupiłam chusteczniki u innego dostawcy i nie jestem zadowolona. Spód, który się wysuwa powinien mieć mały luz. Deseczkę trzeba pomalować i już jest z dwa milimetry grubiej, potem dochodzi lakier i następne dwa. Oczywiście można paseczka nie malować, ale to niezbyt ładnie wygląda. A tak jak się pomaluje to szlifowania później od groma. A "drewno" miękkie. Wrócę do sprawdzonego dostawcy. 
Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty ...... 

12 komentarzy:

  1. Przeuroczy a chustecznik rzeczywiście powinien mieć luz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma go, ale uprzedziłam klientkę. :)

      Usuń
  2. wiosenny klimacik,slicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chustecznik wygląda ślicznie i wiosennie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mimo trudności chustecznik wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mnie pocieszają, nawet klientka. :)

      Usuń
  5. Chustecznik urokliwy, ja zrobiłam kiedys na prezent i też po wymalowaniu zaciął się i mimo szlifowania nie przesuwał sie dobrze, miałysmy pecha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w końcu się przesuwa, ale roboty było huk.

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)