Strony

wtorek, 13 maja 2014

Prezent dla Tosi.

18-go świętujemy Komunię mojej ciotecznej, kurcze, wnuczki. Jejku jak to brzmi. Mojej siostrzenicy córeczka, Tosia. Jak ten czas leci. Nie tak dawno pamiętam jej chrzest, a to już komunia. 
Zrobiłam jej pudełeczko na "damskie" drobiazgi. Jeszcze jest puste, ale je zapełnię jakimiś błyskotkami. 




Miałam zrobić w coś innego, ale ta dziewczynka jest tak podobna do Tosi. Ona też najczęściej latem biega na bosaka.  To moja po cichu ulubienica. Jak się urodziła była takim słodkim brzydactwem. Ale później z tego brzydkiego kaczątka wykluł się łabędź.  I mały urwis. Jest ich w sumie czwórka - Marcysia, śliczna i bardzo dobrze się ucząca czwartoklasistka, Tosia - w drugiej klasie, trzpiot, o cudownie zachrypniętym głosie. Obie grają na pianinie i fortepianie. Muzykalne po mamie, dziadku. Potem jest Mikołaj, który ukradł urodę siostrom, bardzo wrażliwy. Do niedawna był "jedynakiem". Jest w pierwszej klasie. A rok temu urodził się Olek i chyba też będzie śliczny jak dziewczyna. 

To cała rodzinka.

Marcysi na komunię też podarowałam skrzyneczkę. Z kotami. 


I 18-go są urodziny mojej Oli i zapomniałam o tym. Nie lubię kupowania czegoś na chybcika. Chyba poproszę ją o przełożenie prezentu na przyszły tydzień, na spokojnie coś wymyślę. :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te skrzyneczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podobało się i dziecku i rodzicom. Nie wyrzucą :)

      Usuń
  2. Pudełko na damskie drobiazgi jest po prostu urocze, takie delikatne i nie przeładowane dodatkami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. I fajnie, że dziewczynki teraz lubią takie skrzyneczki . Chować swoje małe skarby :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)