Strony

wtorek, 20 maja 2014

Piękna pogoda i ból głowy

Kładę się spać z bólem głowy i wstaję z bólem głowy. Przechodzi po tabletkach, sprawdzam ciśnienie i wszystko OK i nie mam siły. Dziś żeby się nie mazać zrobiłam porządek na zapleczu sklepiku. Mam znów do wywiezienia z 50 kg makulatury. Odnalazłam fajne rzeczy do decoupage, o których zapomniałam. Teraz tylko znaleźć zapał do pracy. Na razie przerobiłam pudełeczko dla "Pati" na pudełeczko dla innej dziewczynki. Niestety mama Pati nie odebrała zamówienia, a poproszono mnie o zrobienie takiego samego. Przerobiłam więc te, które miałam. Szkoda mi Patrycji, bo znam ją i cieszyłam się, że będzie miała fajne pudełko. Ale taka jest Praga, gdzie inny zakup jest ważniejszy od zrobienia przyjemności dziecku. 
Teraz może coś milszego. Po świętach dostałam paczkę, a w niej kilka pudełek po cygarach. Nie wiem czy Bożena czytuje mojego bloga, ale i tak jej jeszcze raz podziękuję. 



Pokażę co mi wyszło, na razie jedno, ale fajnie mi szło, więc pewnie  następne szybko mi pójdą. 







Takie może bardziej dla faceta. Mieszczą się w nim dwie talie kart. Bardzo ładnie się malowało, ładnie znikają napisy pod farbą . Serwetka też kładła się gładziutko. Dwa guziczki idealnie pasujące pod kolor serwetki pozwoliły rozwiązać problem zamknięcia. Cieniutkie deseczki pod wpływem wilgoci wyginały się to tę to tamtą stronę. Za każdym razem prostowałam wieczko pod ciężarem kamiennego koła, ale i tak ciut ciut się nie domykało. Jeden dolny guzik na sznurek, ale górny na gumkę. 
Odnalazłam też zapomniane gliniane serduszko i zrobiłam coś na Dzień Mamy. Trochę może za ciemne, ale dostosowałam kolor do serwetki. 



Szkoda, że moja mama nie zobaczyła nic z mojego hobby. Pewnie by jej podobało. Sama lubiła robić serwetki na szydełku, swetry, bluzki na drutach, szyła na maszynie. Nauczyła mnie haftować. A teraz mogę jej zrobić ładną wiązankę. Ach....

20 komentarzy:

  1. ech, mnie od ponad tygodnia co dzień boli głowa, więc wiem co czujesz... :( fajne te pudełka powstały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci współczuję. Jak nie boli to ćmi. ;(

      Usuń
  2. Nawet z bolem glowy pracujesz!!!! Przede wszystkim mam nadzieje,ze ci przeszlo.Fajne pudelka!Ja chyba tez w koncu wezme sie za decoupage.Buziaki:):):) ciao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszło ! Bierz się bierz. Znając Twoje zdolności niedługo będę zielenieć z zazdrości . :) Jak się spotkamy wszystko Ci powiem i będziesz trenować :) Już odliczam dni.

      Usuń
  3. Piękne pudełka! Mnie też ostatnio męczy ból głowy, jak widzę, odosobniona nie jestem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli już drugi dzień. Dzięki . A może coś poradzisz na ten ból ?

      Usuń
  4. Kolejne cudne pudełeczka powstały, one wyglądają tak wspaniale, że ja się zastanawiam czy to są jeszcze serwetki, czy może już malunki na pudełkach, są tak piękne. Dużo zdrówka życzę, oby ten ból głowy jak najszybciej minął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tak malować, ale i tak w głębi duszy tak to nazywam . Dzięki Damo :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie ozdobiłaś to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę strasznie nieskromna, ale mi się też bardzo podoba. głównie dlatego, że to coś z niczego. Ty zawsze piszesz mi miłe słowa - dzięki .

      Usuń
  6. Piękne są te Twoje pudełeczka:) A serducho mnie urzekło - cudne jest:) Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducho trochę za ciemne, nie te tło, ale już poszło do ludzi :) A głowa nadal niestety boli. :)

      Usuń
  7. nie wiem czy komentarz mi się dodał, piękna skrzyneczka i dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować - zasłużone , fajnie, że się podoba :)

      Usuń
  8. Jak zwykle mogę tylko powiedzieć. Super prace :) ta z psami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci też może coś chcą mieć dla siebie od nas :)

      Usuń
  9. serduszkowa piekność jest naj,naj,zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki. Sama nie wiem czemu tak mnie moja głowina męczy . To już czwarty dzień non-stop. Serduszko jednak powinno być jaśniejsze.

      Usuń
  10. Zdrowia życzę, a pudełko ślicznie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Już jest zrobione następne, ale schnie.

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)