Strony

piątek, 23 maja 2014

Mini stroiki

W poniedziałek Dzień Mamy i coś małego (bo nie ma miejsca) postanowiłam zrobić Mamie . Wiązanki, które są na płycie pomnika są takie ładne, że zamiast je zmienić każda z nas (a jest nas trzy i trochę wnuczek) coś dokłada. Ja bardzo lubię wykorzystywać kamionki po zniczach i teraz też wykorzystałam - zrobiłam kilka stroików i na cmentarz i tak do postawienia. Zaznaczam, że to moje pierwsze samodzielne stroiczki. Małe, bo jeszcze nie mam śmiałości. 

Ten dla Mamy.

Ten dla Taty Miśka - biało-niebieski, bo dla Greka.


A reszta, ot tak sobie.





Zrobiłam też drugą skrzyneczkę po cygarach. Tym razem w klimacie afrykańskim. 



 Robiąc porządki trafiłam zapomniany mały talerzyk i powstał koci szklany obrazek. 


A to pudełeczko robione ściśle pod kontrolą młodej klientki, która mogę śmiało powiedzieć stała nade mną i mówiła co i gdzie ma być. Stwierdzam, że ma gust. 



Robię wszystko tylko nie to co powinnam. Może od nowego tygodnia .... :) Miłego, cieplutkiego weekendu :) 

9 komentarzy:

  1. Piękne bukiety i co najważniejsze nigdy nie zwiędną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu jedynie sztuczne bluszcze tolerowałam. Teraz są tak piękne kwiaty - ogrodowe, leśne, zioła, że można się oszukać. Lubię je, szczególnie, że nie ukrywam, na cmentarzu nie jestem codziennie, a raz w miesiącu to za mało. Dziękuję.

      Usuń
  2. HOLA, me gusta tu blog y lo que haces, me quedo como seguidora y te dejo la dirección de mi blog !SALUDOS!
    maitedecopart.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem wdzięczna za miłe słowa. To naprawdę tylko miniaturki stroików . Pewnie niedługo będę musiała zmierzyć się z czymś większym. Ale pierwsze koty .... :)

      Usuń
  4. ciekawy pomysł na stroik
    fajna skrzyneczka z afryką :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziś ten niebiesko-biały zaniosłam do teścia i bardzo ładnie wyglądał na płycie. Uważam, że nie należy wywalać tak beztrosko różnych rzeczy. Takie kamionkowe naczynka przydają się i to bardzo. :)

      Usuń
  5. Śliczne te stroiki :)
    Ale najbardziej to zakochałam się w kocim obrazku ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych kotach od dawna jestem zakochana. Szkoda, że są takie drogie - figurki, filiżanki itp. Ale jak się ma serwetki można sobie coś takiego zrobić i cieszyć oko :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)