Strony

poniedziałek, 5 maja 2014

Kocie pudełeczko

W wolne dni nie chciało mi się skończyć pudełeczka w kotki, ale dziś już musiałam. Dokończyć, czyli przylepić wstążeczki - jedną różową w środek wieczka, druga zieloną dla dekoracji po wierzchu i na koniec Halina wymyśliła, żeby coś jeszcze dodać dla ozdoby. Znalazłam kotka i pokolorowałam go pod zieloną wstążeczkę. 






Te kociaki przypominają mi jedną z moich pierwszych prac. Wtedy jeszcze wycinałam wzór z serwetki. Była to komódka. 








Ciekawe czy tylko ja tak myślę, ale wydaje mi się, że serwetki - wzory są wybierane przez facetów, że kobiety w tych molochach serwetkowych nie mają nic do powiedzenia, a jeśli mają, to nigdy nie robiły decoupage. Niektóre serwetki są piękne do klejenia, ale większość tak sobie. Jakby nie chciano wyjść nam na przeciw. Wiem, że kiedyś służyły one do innych zupełnie celów, ale jak nasze hobby (które stało się pasją) się rozwija, to myślę, że rynek serwetkowy też powinien to robić. Jeszcze inne kraje to nawet nawet, ale ile to kosztuje. Same serwetki ujdzie, ale przesyłka - jakby na inną planetę. Trochę psioczę, ale już mam dosyć ciągle mając te same wzory przed oczyma. Ile się trzeba nagimnastykować, żeby zrobić coś fajnego, albo przekonać klienta, że to jest super. 
Jutro pokażę nowy obraz mojej klientki Grażyny, a dziś dostała ode mnie nowe farby i będzie malowała dla mnie irysy. Już nie mogę się doczekać. I będą też koty! . :) 

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kotki są (a szczególnie te małe) same w sobie słodkie :)

      Usuń
  2. Motyw z kotkami jest śliczny! Herbaciarka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziewczynce też się spodoba. :) Bo nie zawsze prezent ciotki musi przypaść do gustu.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten motyw. Śliczna herbaciarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie do końca będzie to herbaciarka, raczej dziewczynka przeznaczy to pudełeczko na swoje babskie skarby :)

      Usuń
  4. Ale fajne te kociaki, całe pudełeczko wygląda super, komódka ekstra, a ten mały, zielony kociak pod kokardką to już dopełnił całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociak zielony to fajny pomysł. Czasami trzeba coś wymyślić, żeby było inaczej. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak to kociaki, chociaż moje stare kocice też są nadal urocze. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Daj spokój, to jedna z moich pierwszych prac. Jeszcze dobrze nie wiedziałam co z czym, ale dzięki :)

      Usuń
  7. Koty pod każdą postacią to dla mnie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie pod każdą, proszę ;( Ale masz rację koty są super.

      Usuń
  8. Pudełeczko jest przecudne! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne te pudelka,wszystkie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Koty są piękne w każdej postaci. Mam w domu dwa żywe, masę zdjęć z wyjazdów, haftowane itp.... Dzięki za odwiedziny . :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)