Strony

czwartek, 3 kwietnia 2014

Wianuszki

Ja się chyba lenię, dzień mija mi na drukowaniu dzieciakom prac domowych, wysyłaniu e-mail klientom, lataniu po odbiór towaru. Jak wracam to nie mam weny do zrobienia czegoś sensownego. Po powrocie do domu coś tam zrobię, ale głównie chce mi się spać i zasypiam nad pracą. 
Za to Halinka robi wianuszek za wianuszkiem. Ma wyobraźnię dziewczyna :) 







Mimo, że idzie wiosna, Halinka praktycznie myśli o przechowywaniu grzybów. Po pierwsze od razu widzicie, że to grzyby, po drugie taki słoik można nawet trzymać na wierzchu, bo stanowi ozdobę każdej kuchni.



Ja dokończyłam świecę i pisankę do talerzyka. Mam już prezenty na Wielkanocną Wymiankę, ale nie mogę ich teraz pokazać aby nie popsuć niespodzianki koleżance, którą wylosowałam, bo może czyta mojego bloga :) 




Zapowiada mi się pracowity weekend. Muszę zrobić 20 zaproszeń na chrzest i komplet 6 filiżanek z talerzykami. Wszystko mam przygotowane tylko połączyć elementy ze sobą. Mam jeszcze nadzieję na chwilę z przyjaciółką i jak pogoda dopisze jakiś dłuższy spacer. :)

18 komentarzy:

  1. Ten wianuszek z przepiórczych jajeczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakie pisklaki się wykluły. Same przepiórki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zupę dla czterech luda można by ugotować :)

      Usuń
  3. Cudne wianuszki, wszystkie zasługują na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jajeczkowy wianuszek mnie zdominował,będę o nim śnić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinka też chodzi przy nim i powtarza, że to jej faworyt. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chciałabym napisać, że zawartość była smaczna, ale .... takie puste nam się tylko trafiły. Dziś poczyniłyśmy zakupy i będą nowe :)

      Usuń
  6. wspaniałę wianuszki, świetna z nich dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny komplecik stworzyłaś:) A wianuszek aż pachnie wiosną:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się taki pomysł z komplecikami bardzo podoba, mam nadzieję, że to się przyjmie. Do tego była jeszcze paczka serwetek. :)

      Usuń
  8. Śliczne wianki, ja jeszcze swoich nie zaczęłam, pewnie już nie zrobię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty ! Dwa wieczory i wianuszek jak malowane :)

      Usuń
  9. Widzę, że i u Ciebie Alicjo kurczaczki lęgną się na potęgę ;), dziękuję za odwiedziny. Jeśli masz ochotę zajrzyj jeszcze do mnie po wyróżnienie i nie tylko :)
    http://moje-asylium.blogspot.com/2014/04/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajek to nam nie brakuje. Co tydzień małą Zosia przynosi nam po 10 jajek prosto od kury (ze wsi). to i kurczaki są ;) Dzięki, już zaglądam :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)