Strony

sobota, 12 kwietnia 2014

Kiermasz, kiermasz :)

Od rana, ale nie do wieczora urzędowałyśmy w Urzędzie Miasta w Legionowie. Dlaczego nie do wieczora ? Bo klienci nie dopisali. To nie oznacza, że nie jestem zadowolona. Zadowolona i to bardzo. Dzięki stroikom i wianuszkom Haliny. Z decoupage poszła skrzyneczka dla dziewczynki (zdjęcia zapomniałam zrobić :(..) na dziewczęce skarby i butelka na nalewkę. Nasze stoisko wyglądało bardzo barwnie .




Na innych stoiskach było dużo jaj i jaj i jaj - malowane, serwetkowe, w ubrankach z włóczki, z wstążeczek i wiele, wiele innych. Ale ogólnie wystrój był mniej kolorowy i barwny niż w Boże Narodzenie (u nas nie) . 
Halinka zrobiła jeszcze stroiki. Ale już poszły i trzeba robić nowe. 




I jeszcze wianuszki - 




A ja w międzyczasie byłam zajęta robieniem zaproszeń na chrzest. Wyszły tak. 




Zamazałam buźkę chłopca, bo zapomniałam zapytać czy mogę wstawić publicznie zdjęcie. Jak widzicie zaproszenia są minimalistyczne. Najważniejsze, że się spodobały. 
I zrobiłam jajo dla mamy przyjaciółki. Duże jajo. 


Jutro drugi dzień kiermaszu. Myślę, że w niedzielę może być więcej odwiedzających. Jedni powiedzą drugim, może będą wracać kościoła (jak będzie pogoda). 
Dziś był smaczny catering - zupa szczawiowa, kasza gryczana lub ziemniaki, kurczak lub kotlet mielony, trzy surówki i kompot. Za niecałe 10,-. Ale jutro zjem sobie pajdę razowego chleba ze smalcem i ogórkiem i jak będzie mi smakował smalec, to go kupię. Można też napić się pysznych smakowych napoi, dużą kawę mamy za darmo w ramach reklamy. 
Tak więc do jutra :)  

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że goście następnym razem dopiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra.jak bym moglla to osobiscie wybralabym sie na ten kiermasz! Ciao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno już powinnaś tu być i wspierać mnie swoimi ślicznymi pracami :)

      Usuń
    2. postaram sie.kochana jestes:) ciao

      Usuń
  3. Ale tam pięknie i kolorowo macie u siebie na stoisku, a jakie cudeńka... Miłego handlu dzisiaj życzę i smacznej tej pajdy ze smalcem, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, jak Ci tu powiedzieć - ani jedni ani drugie się nie udało - smalec był za słodki - tak tak za słodki, ale ruch dziś był żaden.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki, słyszałam od ludzi, że się podobało :)

      Usuń
  5. Prześliczne stoisko miałyście! Wszystko takie cudne i kolorowe, życzę powodzenia dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)