Strony

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Co robią koty nocą

Jeśli myślicie, że doszłam do siebie po świętach to się mylicie. Nadal jestem ospała, a perspektywa następnego długiego wypoczynku już mnie rozleniwia. 
I moje koty chyba też. Śpią w dzień i śpią nocą. 



Zdjęcia zrobione o tej samej porze, jedna na fotelu druga na narożniku. Sierściuchy jak mówi Misiek. 

Zapisałam się na SAL Różowa Księżniczka na FB. 

Na razie mam taki kawałeczek . 


Tylko nie kręci mnie różowa kiecka i na pewno moja taka nie będzie. 

Pokończyłam kilka małych prac. 
Dla mojej siostrzenicy dziadka do orzechów. 


Za każdym razem wychodzi inaczej i sama nie wiem, który mi się bardziej podoba - a to są pozostałe 






Był jeszcze jeden cały w orzechy włoskie, ale nie mogę znaleźć zdjęcia. 
Doczekały się dokończenia dwa pojemniczki na ... na coś. 


Dwie osłonki, ale już została jedna.


Dla fana "Gwiezdnych wojen" pudło na pamiątki.  


Dwie plastikowe miseczki - na chleb.  Jedną zrobiłam ja, tę jaśniejszą , drugą Halina. 



I sponiewierana kasetka. Ciekawe czy wyszła mi tak jak chciałam. Jest przeze mnie sterana. Trochę przez przypadek trochę specjalnie. 






Wiem, że to się nie może podobać, ale akurat mi to pasuje. 
A zrobione zostało dlatego bo okazało się, że nie umiem pracować z innym klejem niż swoim. Serwetka mi się zaczęła marszczyć, drzeć. I wyszło w końcu tak. 
Ciekawa jestem co Wy sądzicie :) 

15 komentarzy:

  1. skąd masz takie fajne pudełka na coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej hurtowni są takie fajne pudełka. Niestety nie są najlepszej jakości. Wyłazi kolor drewna i naprawdę trzeba dwa, trzy razy malować. :)

      Usuń
  2. O rajuśku i to się nazywa rozleniwienie? Ja nawet jak mam wenę twórcza nie jestem w stanie zrobić tyle rzeczy :) Najbardziej mi sie spodobały dziadki do orzechów, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadki do orzechów są bardzo wdzięcznym materiałem do oklejenia. Lubię jedne i drugie. Grzybek jest fikuśniejszy.

      Usuń
  3. Bardzo dużo bardzo ładnych prac. Zastanawiam się jak to robicie, że w ogóle nie widać marszczenia się serwetek mimo nakładania ich na duże nierówności powierzchni. Po prostu podziwiam. Co do kotów to lepiej niech w nocy śpią. Bo moja kotka często właśnie wtedy była aktywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluszkiem, pomalutku, na prawie suchy klej i się udaje :) Moje koty śpią i nocą i całymi dniami,

      Usuń
  4. Powiem jedno - zazdroszczę Twoim kotom. Z soboty na niedzielę spałam 12 godzin i teraz też tylko kombinuję kiedy się położyć i pospać. To jest okropne. A takie koty śpią kiedy chcą i na dodatek ponoć mają 9 żyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę mieć 9 żyć, to jedno mi już bokiem wychodzi (no czasami) :)

      Usuń
  5. Piękne prace! bardzo podobają mi się dziadki do orzechów i lawendowa skrzyneczka :)

    jeśli chodzi o spanie to mam to samo... stawiam na zbyt gwałtowne zmiany pogody - nie umiem się tak szybko przestawiać... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestawiać się nie nadążam. Dziś ziewam okrutnie i czekam już na czwartek i już się boję poniedziałku :)

      Usuń
  6. koty śpią. W każdym razie mój właśnie zajął całe łóżko.. w poprzek. prace jak zwykle masz piękne. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja gdybym mogła to cały dzień bym obserwowała te sierściuchy, bo gdy nie śpią ..... to jest dopiero ubaw. Też miłego. :)

      Usuń
  7. wszystko takie piekne i dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, ale ostatnie pudełeczko jest przepracowane. Nikt na niego nie zwraca uwagi :(. Ale mi się podoba i pewnie pójdzie do mojego domku.

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy z dziadków do orzechów skradł moje serce. pięknie to wszystko wygląda :) pozdrawiam :)

    decubox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)