Strony

niedziela, 9 marca 2014

Wyniki Candy na Dzień Kobiet

Uf ! Już po dniu Kobiet. Mój był przyjemny, ale nie za sprawą facetów. Mój wyjechał, a słodkości dostałam przed wyjazdem i dawno już nie pamiętam ich smaku. Za to zrobiłam przyjemność kilku paniom - mojej teściowej, przyjaciółce mojej mamy (chociaż to ona swoją niesamowitą energią i jasnością umysłu zrobiła mi wielką przyjemność) i mojej córce. A co ! 

Ale wracając do wyników. Policzyłam uczestniczki (facetów nie zauważyłam) i łącznie w z FB naliczyłam 53 wpisy. Bardzo wszystkim dziękuję i wpadajcie Kobiety jak najczęściej. 
Tym razem użyłam Random.org i .... (nie pytajcie czemu wyświetla się 100 - wpisywałam 53) 


  33Powered by RANDOM.ORG

Jak ktoś zada sobie trudu i policzy kolejność to nr 33 należy do :Ani R. z Kolorowego Szaleństwa 
Aniu pozwolę sobie Ci pogratulować i bardzo się cieszę, że te klika rzeczy trafi do Ciebie. Wczoraj byłam w galerii Blue City u koleżanek biorących udział w targach rękodzieła i chodząc po piętrach w oko wpadła mi nazwa sklepiku Kolorowy Dom - ręczniki, obrusy, naprawdę kolorowo. I co wyszło - dziś Kolorowe Szaleństwo.
A dla przyjaciółki mamy zrobiłam taki serwetnik - 




15 komentarzy:

  1. Gratuluję! :-) Miłej niedzieli życzę:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ani wspaniałego prezentu !!!
    Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się cieszę. Nie mogę w to uwierzyć. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania już mi odpisała podając adres i zrobiła mi nim piękną niespodziankę, bo mieszka w mieście rodzinnym moich rodziców i przez to mi bardzo bliskim. :)

      Usuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję Ani R.!!!
    Pogoda dzisiaj przecudna więc życzę Ci radosnego dnia i udanego niedzielnego popołudnia ;-) może na słonecznym spacerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny Kocie nie dało się. Wczoraj się leniłam z okazji wiadomej i dziś po całym tygodniu musiałam zabrać się do sprzątania. Może wieczorową porą z pieskiem gdzieś pospaceruję. Teraz odpoczywam. :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny :)
    Zwyciężczyni oczywiście gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny serwetnik ;)
    Gratuluję zwycięzcy, a Tobie dziękuję za wspólną zabawę..

    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny serwetnik i słoik wazonik z poprzedniego wpisu też:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę , gratuluję wygranej. Właściwie czemu nie możemy sobie sprawiać wzajemnie prezentów na Dzień Kobiet przecież to nasze święto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też w tym roku zrobiłam. Sobie, córce, teściowej, przyjaciółce mamy i nawet synowi koleżanki, a co!

      Usuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni:)
    Dziękuje za zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)