Strony

piątek, 7 marca 2014

Wiosna (chyba wiosna)


Nigdy nie kupowałam stokrotek, zawsze rosły w ogródku. Ale te były takie słodkie. Jutro dzień kobiet i w zastępstwie  Miśka pojadę do teściowej i właśnie zawiozę stokrotkę. 


Zaczęłyśmy już zabawę w jajeczka. Bazie były zeszłoroczne i świetnie się kleiły, ale napracować się było trzeba. Ale efekt świetny. 


Halince przyszło do głowy ozdobić doniczkę dla stokrotki w stokrotki. 

A ja mam zaległość w pochwaleniu się wygranym Candy u Anielki. Właśnie dostałam przesyłkę i się chwalę. 



Dziękuję serdecznie. Serduszko jest śliczne. Czekoladki mniam. Serwetki zawsze się przydadzą

Jestem słomianą wdową, więc zamiast gdzieś się wyrwać bezkarnie się lenię. Córka gotuje, a ja przeczytałam (i tu wstyd!) na czytniku trzy książki Suzanne Collins - trylogię "Igrzyska śmierci" . Kiedyś zrobiłam skrzyneczkę dla fanki tej serii i filmu, ale nie wiedziałam nic ani o książce ani o filmie. 



Teraz po przeczytaniu, coś współczesnego mi ta fabuła przypomina. Spodobała mi się książka, inaczej też patrzę na film. 
Ale nie tylko czytałam. Trochę się porobiło. 
Duże pudło na herbatę. 





Małe pudełeczko na nie wiem co - 



I zamówione - czerwony chustecznik i słoik zamieniony na niebiesko-granatowy wazonik. 




Nie wiem czy o to chodziło z tym wazonikiem, ale ani granatowych kwiatów nie znalazłam, ani nie mogłam pozbyć się białego. Chyba, że papierem, ale Miśka nie ma i nie ma wydruków. I nie było pomysłu. No tak mogłabym się wysilić i coś zrobić innego. Pomysł przyszedł w tej chwili gdy to piszę. Trudno. Przyklejone, polakierowane. 

Tak samo jak dziś znalazłam super papier ryżowy, który były idealny na moją podkładkę na stół. Niebieski, śliczne kwiaty, piękny widok. Ale musztarda.... chyba, że kupię jeszcze jedną podkładkę i zrobię piątą, bo szóstej nie potrzebuję, bo to miejsce przy stole zajmują luźnie szpargały Miśka. 

Pozdrawiam wiosennie. Jutro 8 marca, czekam do 24-tej na chętnych w moim Candy na Dzień Kobiet. 



6 komentarzy:

  1. Sumienia nie masz Kobieto? o tej godzinie takie pyszne czekoladki prezentować ;-))) ! mają przepyszne wiśniowe nadzienie i do dzisiaj nie wiem które wolę wiśniowe, czy advocatowe:-)
    Podoba mi się pomysł na baziową pisankę, pozwolisz że odgapię? Dużo nowych prac, dzieje się u Ciebie :-)

    Również przesyłam wiosenne pozdrowienia i życzę radosnego Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogap się ile wlezie. Ja wolę avokadowe, już swoje na dzień kobitek zjadłam przed wyjazdem Miśka ;( Pozdrowienia i miłego jutrzejszego DNIA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baziowa pisanka to super pomysł, chyba wszyscy będą ją głaskać :)
    Pudełko ze złotym ptakiem świetne - ale zareklamowałaś tę książkę!
    Stokrotki fajna rzecz, ja dziś dostałam mały krzaczek różyczek w doniczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko robiłam nie czytając wcześniej książki o filmie nie mówiąc. Imiona bohaterów nic mi nie mówiły. Rozmieściłam ich tak taj mi pasowało. Teraz wiem co i jak i zrobię tym razem dla siebie takie pudło.

      Usuń
  4. najbardziej mnie dziś urzekła baziowa pisanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka do miziania. Inna od wszystkich. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)