Strony

wtorek, 18 marca 2014

Strusie i styropianowe

Nie wiem sama czy jajo strusia jest warte takiej ekscytacji - O! Jajo Strusia. A mi się wcale nie podoba. Jak ma chropowatą powierzchnię, to chyba tylko metalowym pilnikiem to wygładzić. Wiem jakie to twarde, bo dziury z dwadzieścia minut wierciliśmy. Omlet też był taki sobie. Jedno zrobiła Halina. O tyle fajnie się robi, bo duża powierzchnia i można poszaleć. 




Można porównać jaka wielkość z kurzym jajeczkiem. Takie jajko to taka całoroczna ozdoba. 
O wiele fajniejsze jest styropianowa ozdoba, typowo świąteczna. 




Jeszcze nie wylakierowane na błysk, ale nie mogłam się powstrzymać i Wam nie pokazać. 
Moje jajka się robią i nie robią. Dziś nic mi się nie chciało robić. Sprzątałam, łaziłam po necie, był spory ruch - to pogadałam, a tak naprawdę boli mnie ręka (chyba mi z kolana ból przelazł). Zaczęłam coś tam robić i zostawiłam. Sama siebie nie poznaję. Może jeden dzień się przyda bez pracy :) 

12 komentarzy:

  1. Ozdoby wielkanocne idą u Ciebie całą parą, takie strusie jajo to prawdziwe wyzwanie! :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj idą idą. Coraz więcej i więcej.

      Usuń
    2. Święta różnej maści to najlepszy czas na mobilizację! :)

      Usuń
    3. Nie tylko w tworzeniu. Trzeba się też zabrać za chałupę :)

      Usuń
  2. Na pewno takie strusie jajo jest trwałe. Właściwie nie widziałam na żywo takiego jaja, więc nie zdaję sobie sprawy jakie to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wychodzi na nie więcej serwetek. Żartuję, ale tak na prawdę nie myślałam, że to takie trudne. :)

      Usuń
  3. Staram się żyć w zgodzie z naturą - jak mi się nie chce czegoś robić, to nie robię :-) To żart, oczywiście, ale czasami warto sobie odpuścić.
    A co do pisanek, to kompletnie w tym roku mnie nie pociągają i nie zrobiłam jeszcze ani jednej. Chyba w ubiegłym roku się przeforsowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje pisanki są śliczne. Błyszczące, barwne. Zrobisz je jeszcze na pewno. :) Do roboty!

      Usuń
  4. Śliczne pisanki, ze strusim poradziłaś sobie koncertowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Halinka strusia zrobiła. Moje jajo strusie czeka na wenę.:)

      Usuń
  5. Oba jajka piękne. Zdrowia życzę i zapraszam do wiosennej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jajka się robią i robią. I robią.:)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)