Strony

środa, 12 marca 2014

Ruszają pisanki

W tym roku jak nigdy już robimy pisanki.  Nawet  wyciągnęłam  w tym roku (bo w poprzednich skleroza była) dwa strusie jajka. Jedno zrobi Halina, drugie ja. Ciekawe czy zgadniecie, które było zbite.  Bo jedno jest pracowicie posklejane kropelką. :) 
Ja pieczołowicie kręciłam sznurek. I wyszło mi to -


A to skrzyneczka z bardzo prymitywnego jakościowo drewna. Można było tylko ją postarzyć. Na wierzchu był plastik i okleiłam go. Mogłam się wysilić i dać szkło, ale tak też może być.




Wyszło jak wyszło. Grunt, że wyszło.

W między czasie Halina wyzdrowiała i dokończyła swoje prace i też ostro wzięła się za jaja. 










Moje jaja jeszcze schną. Jedno ratowane z ubiegłego roku. Któreś z dzieci je robiło i nie skończyło, a serwetkę diabeł ogonem zakrył. Coś tam wymyśliłam, coś się nie udaje. Zobaczymy. 
Są też pierwsze stroiki. 


I czeka do odbioru stroik do wazonu na grób.


Ciągle nie mamy czasu na zmianę wystroju okien na wiosenne, ale trzeba już to zrobić.
Ciepło i dużo osób poprzeziębiało się i nie mogą sobie z tym poradzić. Ja jakoś się trzymam, ale Halina nie może dojść do siebie po chorobie. Podobno najlepszym lekarstwem jest praca.  A tego nam nie brak. :)

11 komentarzy:

  1. Śliczne prace, szczególnie pierwsze jajeczko:) Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajeczko będzie miało towarzystwo. Już jedno skończone, a drugie w 80%. Oba większe. Dzięki za życzenia. Będziemy się trzymać. :)

      Usuń
    2. Mnie się podoba szkatułka w błękicie.

      Usuń
  2. Śliczne prace. Ja nie lubię skrzynek wykonanych z miękkiego drewna obcych gatunków drzew. Jakościowo są dużo gorsze niż nasze sosnowe skrzyneczki. Dlatego też nigdy nie pokusiłam się na zakupy skrzynek w empiku bo tam drewno jest miękkie i łatwo je zarysować, czy wgnieść paznokciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzyneczka naprawdę koszmar, To nawet nie gatunek drewna tylko odpady. Ale teraz wygląda dobrze. :)

      Usuń
  3. Również życzę zdrowia. Mnie zauroczył różany chustecznik, ale wszystko pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka z chustecznika jest uniwersalna. Tyle rzeczy się w nią zrobiło. :) Dzięki za zdrówko.

      Usuń
  4. Pisanka sznurowanka świetna! podoba mi sie tez skrzyneczka na herbatke z imbryczkami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szunowanki są fajne, tylko potem odklejam klej z palców i odklejam. Herbatki fajne. Takie do każdego wnętrza. :)

      Usuń
  5. Piękne dzieła!
    Mi szczególnie podobają się te kwiatowe dekoracje, szkoda tylko, że nie są one zrobione z żywych roślin..

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie też bym widziała żywe, ale nie w moim rejonie .

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)