Strony

poniedziałek, 31 marca 2014

Korale marmurkowe

Dziś z koleżanką bawiłyśmy się starymi drewnianymi koralami. Nadałyśmy im drugie życie. Eksperyment barwienia farbkami marmurkowymi wypalił, ale przecież niejedna z Was tak też się bawiła. Teraz wymyślamy co i jak będziemy barwić. Korale są fajne - czarno-białe będą na sznurku też tak zabarwionym, kolorowe pewnie na kolorowych wstążkach. 



Halina dla córki Grażyny zrobiła duży wianek wiosenny do zawieszenia na drzwiach - podstawa z siana. 


Bardzo się spodobał - słyszałam rozmowę mamy z córką. 

12 komentarzy:

  1. piękny wianek! i super koralki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie widziałam, że te farbki takie zmyślne. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wychodzą te marmurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te korale jakby dla mnie robione!
    Wyszły jakby były z prawdziwych marmurów ciosane.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam dziewczyny, które potrafią z deski zrobić marmur tak, że nie można poznać. Te korale to fajna zabawa. Ale przyznam, że się podobają.

      Usuń
  4. Oooo, i takie wykorzystanie marmurków baaardzo mi się podoba! Szczególnie podobają mi się te czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się najbardziej podoba, że to się robi tak szybko. Tylko nie podoba mi się zapach. Po pół godzinie głowa boli.

      Usuń
  5. Korale bardzo fajnie się prezentują. Takie farby dają dużo możliwości. Wiosenny wianek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę próbowała też na innych rzeczach. Jajka biorą - styropianowe, drewniane, gęsie i pewnie każde. Plastik i metal. Zobaczymy jak będzie dalej - plastik, skóra ? Wiosna to fajna pora na wianki.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. A dziękujemy. Właścicielka też jest bardzo zadowolona :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)