Strony

środa, 19 lutego 2014

Złote pudełko, lawendowy serwis i coś

Czasami nie wiem czy rzeczywiście ja to wszystko robię. A raczej kiedy ja to wszystko robię. 
W dwa dni przeczytałam 350 stronicową biografię Tolkiena napisaną przez Colina Durieza. Bardzo fajnie się czytało. 

Wyklejam domowe podkładki na stół (ale papierem ryżowym więc szybko idzie), zrobiłam lawendowy serwis do kawy, złotą szkatułkę i odgrzebałam maleńką komódkę, którą zaczęłam przed świętami (nie wyszła mi i została porzucona) . 
No i naturalnie rysuję. Tym razem staram się ogarnąć perspektywę i ruch. I to jest trudne :( 

Szkatułka nie miała być złota, ale klientka zażyczyła sobie złotą. Jak złota to złota. Chciałam ją trochę jeszcze podrasować, ale nie dała mi na to czasu. Zamówienie na wczoraj. I wyszła tak - 


Taka prościutka. 
Za to lawendowy serwisik do kawy robiłam z ogromną przyjemnością. Lubię bardzo tę serwetkę. 


Z tym, że już raz podobny robiłam, a staram się nie powtarzać prac. Nie powinnam więc pokazywać ich na blogu i facebooku. Pokazuję i mam. 
Komódka miała być zielono-szara. Ze spękaniami jednoskładnikowymi. I nie wyszła taka jak bym chciała. Zawędrowała do dolnej szuflady i podpadła w zapomnienie.
Aż wypadła i doczekała się dokończenia. Oczywiście zupełnie inaczej niż wcześniej sobie umyśliłam. Przemalowałam ją fioletem, ale tak niestarannie, bo spękania wyłaziły, jeszcze poskrobałam i wybrałam motyw kwiatu wiśni. 




Dziś nie mam jednak ochoty na jakąkolwiek pracę. Wychodząc ze sklepiku dowiedziałam się, że przed 15 min. z ósmego piętra  sąsiedniego bloku wyskoczył młody chłopak. A miałam zamknąć wcześniej i iść na pocztę. Ech.:(

11 komentarzy:

  1. Kiedy ja tak będę umiała :( Pudełko super, serwis kawowy miodzio a komódka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz robić, robić i robić i pokochać to co robisz :) . Naprawdę to nic wielkiego.

      Usuń
  2. Ten serwis ... Poezja po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka jest super. Można z tego robić i robić. :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście piękny, bardzo delikatny i kobiecy wzór. Wszystko, co lawendowe zawsze wygląda uroczo i romantycznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to ta lawenda jest śliczna . :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Moja córka też się nim zachwyciła, ale przypomniałam jej, że ma jeden po babci .

      Usuń
  5. Serwis cudny, jestem ciekawa, czy jakoś go utwardzałaś po polakierowaniu czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim mega (podobno, ale mój kubek jest OK) twardym ,ale wodnym.

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)