Strony

poniedziałek, 17 lutego 2014

Za ciosem ... koniki

Chyba mi się podoba to rysowanie. Ciekawe na jak długo. Na razie rysuję konie. Jak to moja córka powiedziała, konie rysuje się łatwo. Łatwo jej powiedzieć. Jej rysowanie idzie o wiele lepiej ode mnie. Oto moje dwa koniki. 
Pierwszy miał skubać trawę, ale pomyliły mi się kredki i wyszło coś niebieskiego i daleko od trawy. 
Ten rysunek Misiek porównał do dobrego smoka, a nie konia. Coś w tym jest...


Drugi lekko odwraca głowę. 


I kwiatuszek - sprawdzałam jak rysuje się kredkami  akwarystycznymi. Fajnie, ale nie mam wyczucia. Kwiatek na poziomie gimnazjalisty. Poprawię się :) 


Decoupage nie jest zarzucone. Jest zrobiony serwis i puzderko, ale telefon ze zdjęciami został dziś w sklepie. :( . 

10 komentarzy:

  1. Dla mnie konie to bardziej zaawansowany poziom rysowania. Ja lubię malować kwiaty i chyba najlepiej mi wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać kwiatki to mi wychodzą mniej niż tak sobie :( . Nic to !

      Usuń
  2. Konie są bardzo wdzięcznym obiektem do rysowania, też bardzo lubię rysować (malować) konie :))) Całkiem fajnie Ci wychodzi! Ten pierwszy faktycznie ma w sobie coś z bajkowego dobrego smoka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje konie. Tyle szczegółów, śliczne barwy, a piórko to czarna magia, choć już czytam :)

      Usuń
  3. Wow wspaniałe szkice, super no kwiatek to ja tak też namaluje haha , ale konie to już wyższa szkoła , ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kwiatuszki prawie mnie zniechęciły, ale byka za rogi :)

      Usuń
  4. E tam, nie wierz dzieciom. Konie jak żywe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, ale dziw, że mi wychodzą :)

      Usuń
  5. E. Osiolek byl mily a koniki też całkiem. Choć może ten jeden ma ciut smokowa buzię. Ale dodaje mu to uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym smokiem. Chyba za bardzo polubiłam smoka z blogu Agnieszki Babulewicz , a tak naprawdę wyszło mi niechcący, ale smoki bardzo lubię :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)