Strony

wtorek, 25 lutego 2014

Niebieski kolor dominuje

Jednak niebieski kolor jest moim faworytem. A to podkładki do kuchni, połowa moich ubrań jest niebieska, pokój granatowo-niebieski, oczy mam niebieskie i bardzo często bujam głową w chmurach (ale tylko niebieskich). 
Zrobiłam kiedyś pudełko na karty. Wyglądało tak : 


Pościerane, ze spękaniami. Takie po przejściach. Niestety postawione zostało na słońcu i spękania zamieniły się w kryształki. Nie pytajcie co się stało. Nie wiem. Cała powierzchnia popękana, drobniutko. Nie wyglądało to dobrze. Co mi się udało to sama starłam, a resztę załatwił Misiek heblując wieczko pudełka. I wygląda tak - 


Myślę, że nawet teraz jest fajniej. 
Prawie to samo spotkało szczotkę do włosów. Robiła ją jedna z dziewczynek, nie udała się i została porzucona. Misiek ją oskrobał i jest jak nowa . 





To już trzecia rzecz ostatnio reanimowana. Muszę jeszcze przepatrzeć kąty. Może jeszcze coś się znajdzie :) 
Albo dorobię do tej szczotki lusterko :) 

9 komentarzy:

  1. Pudełko na karty w nowej odsłonie jest rewelacyjne! bardzo podoba mi się motyw i cieniowane boki :) szczotka też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ciągoty, żeby go zatrzymać, bo pasuje mi do pokoju, a moje karty nie mają domku i leżą po prostu na półce i się kurzą. Szczotka tez mi pasuje, bo łazienka też u mnie niebieska, ale już kiedyś sobie taką ozdobiłam. Dzięki :)

      Usuń
  2. Lubię szukać na pudełka do kart fajne motywy i jedynie to co dorabiam to środek i właśnie spód i boki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta błękitna szczotka :) Aż żal byłoby jej używać i niszczyć, ale ileż kobieta ma przyjemności z używania na co dzień takiego ładnego przedmiotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że takie drobiazgi są tylko do ozdoby. U moich dziadków była piękna toaletka, którą zrobił dziadek (stolarz) i leżały tam i szczotka i lusterko, puzderka i puder w puderniczce, taki sypki. I nie wolno nam było też ruszać :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A już miałam ją wyrzucić . Dobrze, że mój Misiek umie heblować i ją uratował.

      Usuń
  5. Piękne pudełka i sztotka również, niebieski teraz bardzo jest modny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przez całe życie. Niebieskie oczka, blondyneczka i mama zawsze ubierała na niebiesko. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)