Strony

poniedziałek, 10 lutego 2014

Lepiej dla chłopca czy dla dziewczynki



Wiem, że łatwiej kupić prezent kobiecie niż znaleźć coś sensownego dla faceta. Czemu tak się dzieje ? Dlaczego idziemy czasami na łatwiznę i mówimy sobie, że facet np. nie potrzebuje pudełka na swoje ważne drobiazgi? Na szczęście moje klientki mają inne zdanie i coraz częściej zamawiają coś dla swoich panów dużych i małych. 
Bardzo fajnie robiło mi się pudło na skarby miłośnika Star Wars (sama jestem fanką tych filmów i książek). Niestety jedyna serwetka jaką znalazłam jest czarna i bura. Dlatego rogi i spód posrebrzyłam, a środek jest zdecydowanie kolorowy (ten kolor widziany jako brązowy jest zdecydowanie ciemno-czerwony). 




Teraz jakbym to pudło robiła, pewnie wykorzystałabym jakiś wydruk kadru filmu. Ale jest tak jak jest i się podoba, a to najważniejsze. 
Dla małej dziewczynki powtórzyłam pudełeczko w dziewczynkę - Calineczkę. W środku jednak jest zupełnie inne od poprzedniego . Poprzednie było w środku tylko pomalowane na kolorowo. Te jest pełne kwiatów. 




Serwetki są coraz piękniejsze. Sami zobaczcie czy to pudełeczko nie jest świetne dla młodej damy ?


Fajnie mieć bloga i fajnie pokazywać swoje prace. Pewne malutkie filiżanki w nutki się bardzo spodobały i poproszono mnie o zrobienie po raz drugi takiego serwisu. 



Żeby było inaczej zrobiłam do niego pudełko. 
Pudełko z papieru - ksero serwetki w nutki. A na serwetki skrzyneczka w serwetkę w którą zawsze chciałam zrobić coś do kuchni. 




Początkowo serwetnik nie za bardzo podobał się klientce, ale jak zabrała go do domu, bardzo  spodobał się domownikom, inaczej już o nim mówi. Szkoda jej tam trzymać serwetki. :) 

I też powtórka - MM. Tylko zmieniłam spód - czarny z czerwonymi przecierkami. 


Fajne usta, co?

Piszę tego posta oglądając poniedziałkowy teatr telewizji i umieram ze śmiechu - "Next-ex" w reżyserii Machulskiego.
Dawno się tak nie bawiłam. To jest ten dobry, stary Machulski. I obsada - babcia - Seniuk, stary  lowelas  Englert. Super ! 

Halina też pracuje całą parą - 

Zrobiła pudełeczko ze zdjęciem wnuczki siostry - 



Całą parą ruszyła w Walentynki - 







I chyba pokochała podróże - 



Teatr się skończył. Super sztuka. Tym wesołym stwierdzeniem kończę dziś pisanie. Dobranoc :) 

15 komentarzy:

  1. Piękne pudełka i reszta dzieł :-))) Szalejecie tematycznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szalejemy! Nie lubię się powtarzać, a jak już muszę, to staram się za każdym razem coś zmienić, dołożyć, przemalować :) Dzięki.

      Usuń
  2. Super. A serwetnik to mi się baaardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już drugi dla tej samej pani. Pierwszy zabrała jej córka, a do tego przymierza się syn, ale jak dostanie pudło Star Wars to może pozwoli mu zostać w kuchni. :)

      Usuń
  3. Filiżanki przepiękne, to porcelana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, porcelit. Komplet kupiony w Tesco. Są fajne, malutkie. Ładnie się robią.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też podziwiam Wasze prace. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję. Ty za to robisz prace tak wszechstronne, że nie wiem co mi się bardziej podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wiele pięknych prac, że nie sposób się odnieść do każdej z osobna:) z wielką przyjemnością pooglądałam zdjęcia takich ślicznych wyrobów.T eatr sobie nagrałam i obejrzę wkrótce. Staram się nie omijać poniedziałkowych seansów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, a szkatułka z dziewczynka urocza:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)