Strony

czwartek, 13 lutego 2014

Dalsze inspiracje Walentynkowe

Za pięć dwunasta przypomniałam sobie o Walentynkowym
 Wyzwaniu i w poprzednim poście wstawiłam serce z kotem i myszką - szkoda, że nie miałam psa i kota, ale tak też jest śmiesznie. 
A to inne serducha -

Pierwsze dostała moja siostra (zwęża mi ciuchy - ZWĘŻA !) 












 Halinka też lubi Walentynki 







 Ja przed chwilą dostałam pyszną czekoladkę i tak zaczęłam Dzień Zakochanych. Teraz przede mną noc, a jutro jakiś obiadek na mieście. 

Wesołego Walentego wszystkim :) 



12 komentarzy:

  1. Very beautiful hearts you made!!Nice work with decoupage!!I really like the box too!!
    Happy Valentine's Day!Thank you for visiting my post!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη. Χαίρομαι που σου αρέσει η δουλειά μου decoupage. :)

      Usuń
  2. Serduszka rozkoszne, ale najbardziej gratuluję Ci tego "zwężania", które wywołało u mnie szeroki uśmiech:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducha zawsze miło robić i na święta i dla zakochanych. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Po tych czarno-biało-szarych rzeczach mi też jest miło widzieć kolor. :)

      Usuń
  4. Szaleństwo, ale ładne. A o co chodzi z tym zwężaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja kiedyś byłam strasznie gruba. Odchudziłam się sporo, ale nie ustaję i chudnę nadal, a mam tyle fajnych rzeczy, które nie chcą się kurczyć, więc moja siostra (umiejąca szyć) zwęża mi te ciuchy.

      Usuń
  5. Słodkie są te małe, wędrujące biedroneczki :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)