Strony

poniedziałek, 24 lutego 2014

Coś dla domu i dla siebie

Nasze wysłużone podkładki na stół były już w takim stanie, że wstyd je było trzymać na wierzchu. A były śliczne. Niebieskie, jak wiele rzeczy w naszym pokojo-kuchni .
W końcu wzięłam się do roboty i kupiłam ryżowca. Wielkość się niby zgadzała, kolor w komputerze też był wg mnie niebieski, więc zakupiłam 4 szt. I podkładka z tym papierem jest tylko jedna. 


Uwierzcie, że kolor jest mocno fioletowy, a dookoła blada zieleń. Tak zdjęcia przekłamują. I do tego, nie wiem po co (grzecznie mówić) na brzegu papieru jest napis firmy i strona www. I brakuje tego centymetra, bo po ... mi ten napis. Mam też papier z MM i pudło na który pasuje, ale na paznokciu - napis. I szlag mnie trafia, bo nie wiem co z tym zrobić. Chyba utnę paznokieć . 
Pozostałe podkładki (na razie dwie), są każda inna. Misio wybrał sobie łódki, córce chyba przypadnie Wenecja, a ja sobie coś tam zrobię. Nie wiem jeszcze co. 



Łódki były pionowe, ale dołożyłam inny papier na boki i chyba nawet wyszło nieźle. Wenecja też w pionie, ale można było powyrywać poszczególne obrazki i ułożyć swój kolaż. 
Zrobiłam sobie też piórnik na moje ołówki, węgiel, gumki i inne pierdołki do rysowania. Nie będę nosiła tego w foliowej torebce. Bo noszę. To tu to tam. 



Też niebieściutki, bo to mój ulubiony kolor. 
W wakacje mieliśmy przesiadkę we Wiedniu i kupiliśmy likier mały i duży w butelkach w kształcie skrzypiec. Małe już wypite i bierzemy się za duże. A małe już ozdobiłam. Próbowałam aby choć trochę przypomniały jedno ze zdjęć znalezione w necie. 
To ono - 


A to moje - 


Duża będzie zupełnie inna. Chyba. :)

8 komentarzy:

  1. Fajna prawda ? Szkoda, że nie miałam bardziej podobnej serwetki do tej ze zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piórnik w sam raz dla utalentowanej artystki.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że ja też ostatnio sięgam do papieru, dopasowuje motyw i dosłownie kilka mm zabrakło, bo był napis producenta. I to na najładniejszej grafice z całego papieru. Nie powinni tak robić.
    Twoje prace są świetne, skrzypce genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda uroczo, ale na pierwszy rzut oka nie domyśliłam się, że to butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lawendę. :) piękne

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)