Strony

wtorek, 25 lutego 2014

Candy na Dzień Kobiet

Niezadługo Nasz Dzień (chociaż niektórzy panowie mówią, że każdego dnia mamy swoje święto). Odwiedziłam ostatnio sporo blogów i widzę, że jest trochę rozdawajek kończących się właśnie 8-go. Ja nie mam żadnej rocznicy, ale chcę się z Wami pobawić. 

Zabawa trwa do 8-go marca. Do północy. 
Zasady :

1/ informacja o candy z banderkiem na swoim blogu
2/ wpis pod tym postem o chęci wzięcia udziału w zabawie
3/ można polubić moją stronkę na FB    U Pani Ali  wtedy szanse są dwukrotne
4/ osoby bez bloga proszone o zostawienie adresu e-maila

A oto drobiazgi jakie przyszykowałam - 


Dla osoby wylosowanej a zajmującej się decoupage dołączę fajne serwetki. 
Miłej zabawy . :) 

41 komentarzy:

  1. Zapisuje się :) Po takie piękności nie można przejść obojętnie:)
    Banerek już na moim blogu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu Twoje cudeńka w decoupage są marzeniem, zapisuje się i ja:)Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka :) A kubeczek skradł moje serduszko :)
    Zapisuję się więc szybko szybko :)
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ja też chcę!
    lubię na fb.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po te cudeńka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle piękne rzeczy,zapisuję się,pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, zapisuję się po nie, bardzo mi się podoba decu, a sama nie umiem tej techniki.
    Serwetki oddam osobie, która umie z nimi pracować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jestem chętna, email:sylwia1906/2o2.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią się zapisuje :)
    banerek u mnie: decubox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyłączam się do Pani Ali i przy okazji dołączam do zabawy..

    Pozdrawiam i zapraszam od mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja z chęcią się zapisze ! na fb lubię jako Anita P. :) w końcu U Pani Ali musi być miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią się zapisuję :D
    http://my-new-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja w kolejce się ustawiam http://krepamojapasja.blogspot.com/ POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne chętnie się przyłącze!!!Pozdrawiam b.spolnik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiłam Twój profil na fb. Bardzo chciała bym wziąć udział w tym candy ponieważ kocham się w decupage. Do tej pory miałam możliwość tylko 1 raz zajmować się decupage była to właściwie nauka tej sztuki. Zrobiłam wtedy jajko ozdobione wycinkami z serwetek. Chciała bym zająć się decupage ale w tym momencie nie mam serwetek to po 1 a po drugie nie mam farbek akrylowych i werniksu. Moja miłość do decupage będzie musiała jeszcze ze 3 miesiące poczekać aż kupię wszystkie potrzebne wo tworzenia tych dzieł produkty.
    mulinka5656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie jesteś z Warszawy czy okolic?

      Usuń
  16. Ja się oczywiste zgłaszam - śliczny zestaw. Banerek na :http://decumonde.blogspot.com/ na fb lubię jako DecouMonde pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny u mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myszy uwielbiają ser! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w Twojej serowej nagrodzie. Miło byłoby też wypić na balkonie herbatkę w kwiecistym kubeczku. Nie ma rady, będę walczyć w candy jak lwica!

    Banerek publikuję na gryzoniowym blogu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    Obserwuję blog jako Panna Mysia.
    Lubię na Facebooku jako Mysia Familia.

    Pozdrawiam i życzę ciepłej, marcowej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prezenty przygotowałaś z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twojej fantastycznej nagrodzie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Nie mam konta na FB.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj. Zgłaszam sie do zabawy. banerej juz jest,na fb tez lubie to :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się i ja:)
    pozdrawiam serdecznie Ania- w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nie mogę przejść obojętnie obok takich cudowności!☺ uwielbiam Twoje prace więc z przyjemnością ustawiam się do kolejki i z niecierpliwością czekam na 8 marca♥
    Banerek dodany :-)
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/
    serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłąszam sie po piękności :)
    ewcius1991@vp.pl
    obserwuję jako futrzak1694
    a na fb jako Ewelina Wielochowska
    banerek http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    mail: joanna.w3@wp.pl
    banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj,to i ja sie zglosze tez:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudności masz do rozdania, więc się zapisuję - chętnie piłabym herbatę w takim kubku a i pozostałe rzeczy ślicznie by wyglądały w mojej bibliotece. Na moim kółku troszkę decu próbujemy..ale sama jeszcze mało potrafię więc nasze prace są zupełnie proste:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne rzeczy, więc się ustawiam w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się zapisuję i banerek tutaj zamieszczam :)
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście polubiłam na FB (magdalena buraczewska-świątek)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się.! :) Niestety nie prowadzę bloga, także oto mój mail: sylwia.gwiazda@gmail.com
    Na fb lubię jako Sylwia Gwiazda. : )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: właśnie zaczynam przygodę z decoupagem, a Twój blog jest świetną inspiracją. :)

      Usuń
  32. Z przyjemnością się zapisuję i zapraszam do mnie na rozdanie, pozdrawiam serdecznie, baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne. Też chcę :)
    Lubię jaki Kolorowe szaleństwo
    A banerek zostawim tu: http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    obserwuję blog
    lubię na fb (Alojka Cie)
    info w moim pasku bocznym pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się dopiszę. Lubię na FB. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2014/02/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Na fb jako: Tro Janda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się i ja :)
    zaobserwowałam bloga jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    fb jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)