Strony

środa, 29 stycznia 2014

Wracam do koloru

Ostatnia rzecz biało-szaro-czarna i wracam do koloru. 
Fajne takie przecierki, ale nudne na dłuższą metę. 
Edytko przetarłam podstawkę pod książkę. Może mnie nie skrytykujesz. 



Trochę bardziej biało - chustecznik biało-srebrny. 


I zaczynamy leciutki kolor. Dwa pastelowe pudełeczka. Pierwsze ma pomalowane każdy bok na inny kolor. Kolory, które są na serwetce. Niebieski, różowy, fioletowy, zielony, a środek żółty. 










Druga ma tylko trzy kolory - niebieski, różowy i fioletowy. 

Obie delikatne, raczej dziecięce. Ot takie prace dla oddechu. :)

20 komentarzy:

  1. Wszystko piękne jest, podstawka pod książkę też urocza! Uwielbiam zaglądać do Ciebie i podziwiać tak piękne rzeczy jakie wykonują Twoje dłonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu. Ty też tworzysz śliczne rzeczy. :) Dzięki.

      Usuń
  2. Bajeczne to pudełeczko z dziewczynką ..... i ja też wolę kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go nie ma. Nie zdążyłam go godnie ustawić na półeczce ;( :) Chyba je powielę. Muszę tylko wymyślić jakieś różnice.:)

      Usuń
  3. Ale piękne, podstawkę pamiętam:) Pudełka to transfer czy serwetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko serwetki, znasz mnie :) Muszę z Tobą pogadać o kocie. :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się chustecznik. Wyszedł bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taki nie mój, ale czasami trzeba zrobić coś innego. :)

      Usuń
  5. Podstawka jest super taka oryginalna, no i podoba mi się chustecznik zwłaszcza ta obwódka z dekorem wokół, cudo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawka długo leżała, aż się doczekała. Dekor taki sobie - nie chciał wyjść, trochę się męczyłam .:)

      Usuń
  6. Też uwielbiam kolory i czasami zdarza mi się popełnić coś jednobarwnego, ale zdecydowanie wolę kolor. Motywy na pudełeczkach śliczne. Skąd to?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, te szarości bardzo dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że fajnie się coś takiego robi, ale wolę kolor. Może poprzecieram jakiś inny... :)

      Usuń
  8. Nie wyróżnię niczego, bo wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja czasami mam jakąś rzecz, która jest mi bliższa niż inne, ale potem zrobię następną i tez już nie wiem :)

      Usuń
  9. A mnie kocie pudełeczko najbardziej ujęło, te pastelowe boki - świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)